ظاهراً صاحبان گوشی آیفون 7 دستگاه خود را با مته سوراخ کردند!

ظاهراً صاحبان گوشی آیفون 7 دستگاه خود را با مته سوراخ کردند!

به نظر می رسد برخی صاحبان آیفون 7 این فیلم مسخره را با جان و دل پذیرفته اند!

از بسیاری از ویژگی های جدیدی که اپل در دو آیفون جدید خود قرار داده است، به نظر می رسد که اصلی ترین نقطه بحث حذف جک هدفون باشد. درست مثل سنتی که بعد از هر رونمایی از اپل وجود دارد، تلاش های تخریبی زیادی در رابطه با آخرین و بزرگترین پرچمدار شهر کوپرتینو انجام شد. بخصوص اینکه در یک کلیپ به کاربران نشان داده می شود که چگونه می توانند با استفاده از یکی از معروف ترین ابزارهای DIY – یعنی مته - هنوز هم از وجود یک پورت 3.5 میلی متری هدفون لذت ببرند. در حالی که بیشتر به نظر می رسد که این کلیپ TechRax برای سرگرمی ساخته شده، با این حال ظاهراً برخی صاحبان آیفون این کار را روی دستگاه خود انجام داده اند!
البته، کاملاً ممکن است که نظردهندگان در سایت یوتیوب به سادگی TechRax و کارهای خنده دار آن را به شوخی گرفته باشند. با این حال، این اینترنت است که درباره ی آن صحبت می کنیم، پس نمی توانیم کاملاً با اطمینان از اینکه ممکن است کسی این کار را نکرده باشد، صحبت کنیم.
در زیر همین کلیپی را می بینید که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است:


به نظر می رسد که فقط یک شوخی نه چندان خنده دار بود، درسته؟ ولی باید کمی هم به آن افرادی فکر کنید که ظاهراً این پیشنهاد را پذیرفته اند و با این روند به گوشی خود آسیب زده اند. در زیر دو نمونه از این نوع کامنت ها را میبینید:


-مرسی داداش. آیفونم را داغون کردم، و 700 دلار رو دور ریختم، ممنون.
-برای من کار نکرد... لطفاً کمکم کنید! صفحه گوشیم همش سیاه میشه. :(

امیدواریم این افراد شوخی کنند، و هیچ کس واقعاً به امید داشتن مجدد پورت هدفون 3.5 میلی متری با یک مته دستگاه خود را سوراخ نکرده باشد.
تصمیم اپل برای حذف این ویژگی همیشه انتظار می رفت که با مخالفت روبرو شود. اگر می خواهید مزایای آیفون 7 را داشته باشید اما پورت را از دست ندهید، راه های دیگری برای تان وجود دارد که گذشته از این اقدامات بسیار شدید به اهداف خود برسید.
اگرچه باور داریم که خوانندگان بسیار خوب ما چنین کارهای افراطی انجام نمی دهند، لازم به ذکر است که هر اقدام برای تعمیر وسیله در خانه- از جدی ترین آن ها تا کارهای احمقانه ای مانند این- همیشه ضمانت وسیله شما را از اعتبار ساقط می کند.
پس مراقب باشید!

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر