تغییر نام اسنپ چت به اسنپ و معرفی عینک آفتابی هوشمند Spectacles

تغییر نام اسنپ چت به اسنپ و معرفی عینک آفتابی هوشمند Spectacles

به تازگی دو خبر بزرگ از اسنپ چت در رسانه شنیده می شودکه یکی تغییر نام شرکت و دیگری هم رونمایی از اولین عینک آفتابی هوشمند خود به نام Spectacles می باشد.

اولین خبر این است که شرکت اسنپ چت تصمیم گرفت که نام شرکت خود را به اسنپ تغییر دهد. اقدامی که نشان می‌دهد سرویس‌های این شرکت از این پس فراتر از یک اپلیکیشن خواهند بود.

همچنین از یک عینک آفتابی هوشمند به نام Spectacles رونمایی کرد. Spectacles یک عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلم‌برداری است که زاویه دیدی برابر ۱۱۵ درجه دارد. در جلوی این عینک هوشمند یک چراغ ال ای دی قرار گرفته که در هنگام ضبط روشن می شود. فیلم‌های گرفته شده توسط این عینک ۱۰ ثانیه‌ای بوده و از طریق بلوتوث و یا وای‌فای به گوشی شما منتقل شده و در اپلیکیشن اسنپ‌چت ذخیره خواهد شد.

 

دوربین این عینک می‌تواند ویدیو Circular ضبط کرده و درنتیجه یک تجربه بازپخش درست مشابه با نقطه دید طبیعی انسان خلق می‌کند.Spectacles با رنگ‌های متنوعی عرضه شده و گفته می‌شود برای یک روز کامل شارژ در خود نگه خواهد داشت و شارژ آن از طریق کیس عینک صورت خواهد گرفت.

شرکت اسنپ قصد دارد محصول جدید خود را در حجم‌های پایین به بازار عرضه کند و آن را به عنوان یک اسباب‌ بازی توصیف کرده است، و سعی کرده با نشان دادن این عینک کمی از نگرانی‌های حریم شخصی را که با Google Glass دیده بودیم بکاهد. قرار است این عینک هوشمند از پاییز امسال به قیمت ۱۳۰ دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر