معرفی اپلیکیشن هایی برای تولید موسیقی در گوشی های هوشمند

معرفی اپلیکیشن هایی برای تولید موسیقی در گوشی های هوشمند

ساخت موسیقی با موبایل یکی از آرزوهای هر جوانی است که این روزها با گوشی هوشمند اندرویدی یا آی او اسی خود انس گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا به معرفی 5 اپلیکیشن برتر برای ساخت موسیقی که روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس کار می‌کند، می‌پردازیم:

 

FL Studio Mobile

اف ال استودیو به شما اجازه ساخت کامل موسیقی از طریق موبایل و گوشی هوشمند را می‌دهد و نسخه موبایل با نسخه دسکتاپ باهم سازگار بوده و یکدیگر را پشتیبانی می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض 133 ابزار و آلات موسیقایی و درام و بیتس های لوپ در خود جای‌داده است.

یکی از ویژگی‌های اف ال استودیو سریع ساخته‌شدن فایل موسیقی است که آن را منحصربفرد می‌کند.

فایل‌های صوتی جداگانه با افکت‌های تعریف‌شده و قابلیت ادیت کامل هر فایل از دیگر مزیت‌های اف ال استودیو است و قیمت آن 15 دلار است. با Wav و AAC نیز می‌توانید خروجی بگیرید.

 

Jasuto modular synthesizer

ترکیبی از افکت‌ها و فایل‌های صوتی ایجادشده را می‌توانید با این اپ به‌صورت متوالی برای تولید نهایی موسیقی موردنظر انجام دهید و با سمپل رکورد شده در هم بیامیزید و درنهایت با ترسیم روی نمایشگر موبایل آنچه موردنظر است را به‌عنوان خروجی بیرون بیاورید.

75 ماژول با 200 سمپل موجود در این اپ به شما کمک فراوانی می‌کند.

 

SunVox

سینتی سایزر کوچک و جمع‌وجور با ماژول‌های سریع که فایل‌های MIDI را پشتیبانی می‌کند و ویژوال‌های مناسبی را می‌توان وارد آن کرد. موتور قوی دارد و پرفورمنس و خروجی باکیفیتی را ارائه می‌کند.

این اپ 5.99 دلار قیمت دارد.

 
Caustic 3

ساخت موسیقی باکیفیت با استفاده از 14 ماشین که می‌توانید با 16 افکت انتخاب کرده و خروجی بگیرید.

برخی از ادوات شامل Subsynth، PCMSynth(مولتی سمپل ویو)، درام 8 کاناله BeatBox، اُرگ، کُدِکِ صدای 8 کاناله vocoder، اف ام سینتی سایزر سه کاره FMSynth هستند که در این اپ جای گرفته‌اند.

DRC - Polyphonic Synthesizer

سینتی سایزر پلی فونیک که صداها را بازتولید می‌کند و با کلود (حداکثر 8 صدا) نقل‌وانتقال را انجام می‌دهد.

رابط گرافیکی نرم و راحتی دارد .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر