آموزش قفل کردن مرورگر کروم

آموزش قفل کردن مرورگر کروم

اگر می خواهید اطلاعات شخصی تان را بر روی گوگل کروم قفل کنید و خیال خود را از هر بابت در زمینه ی امنیت اکانت شخصی خود راحت کنید کافی است با این روش ساده مرورگر کروم خود را قفل کنید.

 به گزارش راسخون به نقل از کلیک ، آخرین نسخه از گوگل کروم  امکانات زیادی را برای کاربرانش فراهم نموده است شما می‌توانید اطلاعات و دیگر اسرار شخصی تان را قفل کنید تا هنگامی‌که از گوگل کروم خود دور هستید یا می‌خواهید آن را به کسی بسپارید خیالتان از هر جهت  راحت باشد. انجام این کار بسیار ساده است چون این کار هیچ افزونه خاصی هم نیاز ندارد و فقط باید سری به تنظیمات مخفی کروم بزنید. مراحل زیر را برای پیمودن این پروسه به ترتیب طی کنید:

 

۱- ابتدا آدرس chrome://flags را در نوار بالای مرورگر کروم خود وارد کنید.

سپس به دنبال عبارت Enable new profile management system بگردید و کلید آبی Enable زیر آن را بفشارید.

 

۲- در پایین صفحه، کلید Relaunch Now را بزنید و صبر کنید تا مرورگر یک بار باز و بسته شود.

 

۳- حال در سمت راست بالای صفحه نواری اضافه می‌شود که با کلیک روی آن پنجره‌ی کوچکی باز می‌شود و می‌توانید با کلیک بر روی تصویر قفل، اقدام به قفل‌کردن پروفایل تان بکنید.

 

۴- برای باز کردن این قفل از شما درخواست رمز می‌شود که این رمز همان رمز اکانت Gmail شما است که با آن وارد شده‌اید. این قفل حتی با باز و بسته کردن مرورگر و ری استارت کردن سیستم هم از بین نمی‌رود.

اکنون مرورگر شما به راحتی قفل شد و شما از بابت حفظ اطلاعات و اسرار شخصی تان هیچ نگرانی نخواهید داشت.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر