رونمایی لندرور جدید در بزرگترین سازه لگویی جهان

رونمایی لندرور جدید در بزرگترین سازه لگویی جهان

لندرور برای معرفی نسل جدید شاسی‌بلند دیسکاوری خود با کمک تکه‌های LEGO رکورد جهانی گینس را جابجا کرد!

پارک‌های Legoland را می‌توان در سراسر جهان پیدا کرد؛ مالزی، امارات، دانمارک، آلمان، انگلیس و ایالات متحده ازجمله کشورهایی هستند که چنین پارک‌هایی را برای کودکان و خانواده‌هایشان دارند. لندرور نیز برای معرفی نسل سوم دیسکاوری از پارک‌های لگویی استفاده کرد ولی از آنجایی که پارک مورد علاقه‌اش را نیافت، پارک لگویی جدیدی مختص خودش ساخت! پارکی که بزرگ‌ترین سازه لگویی جهان لقب گرفت.

لندرور با الهام از تاور بریج، همان پل معروف لندن که بر روی رودخانه تیمز ساخته شده، این سازه بزرگ لگویی را ساخت و درست یک شب قبل از برگزاری اتوشوی پاریس 2016 طی مراسمی از آن رونمایی کرد. برای ساخت این سازه دقیقا از 5 میلیون و 805 هزار و 846 تکه لگو استفاده شده است درحالیکه رکورد سابق جهان 470 هزار و 646 تکه بود. این سازه زیر نظر آقای Duncan Titmarsh ، تنها لگوساز حرفه‌ای در انگلیس که مجوز رسمی LCP لگو را دارد، و در مدت 5 ماه ساخته شده است. نکته جالبی که در مراسم لندرور وجود داشت، حضور آقای بیر گریلز همان طبیعت گرد انگلیسی است که با مستندهای انسان و حیات وحش (Man vs. Wild) شهرت جهانی پیدا کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر