کنترلر تفنگی واقعیت مجازی لنوو

کنترلر تفنگی واقعیت مجازی لنوو

لنوو یک کنترلر تفنگی برای بازی‌های واقعیت مجازی تولید می‌کند.

این طور که به نظر می‌رسد کمپانی لنوو در حال آماده کردن یک کنترلر تفنگی برای استفاده در بازی‌های واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده است. این کنترلر جدید به تازگی جهت بررسی قابلیت‌های بلوتوث آن به FCC معرفی شده است و در طی این فرایند، جزئیات خوبی از این محصول به بیرون درز کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کنترلر تفنگی لنوواین کنترلر، بسیار شبیه به نسخه کوچک شده Aim controller پلی استیشن وی آر سونی است و شامل تعداد زیادی دکمه است. سه دکمه ماشه‌ای، دو عدد جوی استیک، کلیدهای جهت نما و همچنین طرح سنتی کلیدهای ABXY از جمله دکمه‌های تعبیه شده بر روی این محصول هستند. به علاوه، یک موتور لمسی نیز درون کنترلر تفنگی لنوو تعبیه شده و به هنگام شلیک باعث لرزش آن خواهد شد. در کنار همه این موارد، یک پورت USB برای شارژ دستگاه و همچنین نمایشگر میزان شارژ نیز بر روی بدنه آن قابل مشاهده هستند.

دکمه‌های کنترلر تفنگی لنوودر دفترچه راهنمای همراه این کنترلر به این نکته نیز اشاره شده که این محصول قابلیت اتصال به دستگاه‌های اندرویدی از طریق بلوتوث را دارد. این مسئله احتمالاً به معنی پشتیبانی کنترلر لنوو از هدست‌های واقعیت مجازی مخصوص گوشی‌ها بوده و در نتیجه احتمال کار کردن آن با ابزارهای واقعیت افزوده نیز وجود دارد. همچنین ممکن است این محصول برای استفاده به همراه پلتفرم واقعیت مجازی گوگل با نام دی دریم (Daydream) که بر پایه اندروید بوده و به زودی عرضه خواهد شد، طراحی شده باشد.

هنوز لنوو به صورت رسمی اطلاعاتی راجع به این کنترلر منتشر نکرده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر