به‌روزرسانی جدید تلگرام و اضافه شدن بازی‌های دو بعدی

به‌روزرسانی جدید تلگرام و اضافه شدن بازی‌های دو بعدی

تلگرام با انتشار نسخه 3.13 بازی‌های 2 بعدی را به اپلیکیشن خود آورده است.

تلگرام که دیگر می‌توان آن را محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان بین ایرانیان دانست، در آخرین نسخه خود قابلیت جالب و سرگرم‌کننده‌ای را معرفی کرده است. با این قابلیت می‌توانید در کنار دوستان خود به بازی‌های کوچک و سرگرم‌کننده بپردازید و با رکورد زدن رقابت جالبی با رفقایتان داشته باشید.

تا به حال حدود 30 بازی مختلف برای این کار درست شده است، اما به زودی شاهد هزاران بازی خواهیم بود که توسعه‌دهندگانی از سراسر جهان به همراه بات‌هایشان ارائه خواهند داد. برای اینکه بتوانید این بازی‌ها را با دوستانتان انجام دهید کافیست در گروه مورد نظر عبارت @Gamee یا @Gamebot را تایپ کنید و از بین بازی‌های نشان‌ داده شده یکی را انتخاب کنید. همچنین اگر به صورت مستقیم با یکی از این بات‌ها ارتباط برقرار کنید از طریق گزینه‌های داخل بات نیز می‌توانید بازی مشخصی را با یکی از گروه‌هایتان به اشتراک بگذارید.

از ویژگی جالب این بازی‌ها آن است که بیشترین رکورد شما را ثبت کرده و با سایر اعضای گروه مقایسه می‌کند. بنابراین می‌توانید با دوستانتان به رقابت بپردازید. بهترین نتیجه شما در لیدربرد بازی ثبت می‌شود و هر زمان که یکی از اعضای گروه بتواند رکورد جدیدی به ثبت برساند، پیامی در گروه به منظور تشویق سایر اعضا برای شکستن رکورد ارسال می‌شود. اگر نگران فضایی هستید که آپدیت جدید تلگرام بر روی دستگاه شما اشغال می‌کند باید خیالتان را راحت کنیم. چون بازی‌ها بر پایه وب هستند، هیچ بایت بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی به فضای اشغالی تلگرام اضافه نمی‌شود.

برای کسانی که علاقه‌مند هستند با پلتفرم گیمینگ جدید تلگرام برای این شبکه ارتباطی بازی بسازند باید خاطر نشان کنیم که توسعه یک بازی با API تلگرام حدود چند ساعت زمان خواهد برد. البته اگر بخواهید گرافیک بازی شما پیشرفته‌تر باشد، زمان بیشتری از شما گرفته خواهد شد.

علاوه بر این نسخه iOS قابلیت جدید دیگری نیز دارد و آن امکان استفاده از تلگرام برای ارسال پیام از طریق Siri است.

برای استفاده از این قابلیت جدید باید صاحب آیفون 4 یا بالاتر باشید و یا اندروید دستگاهتان 4.4 به بالا باشد. همچنین حتما باید نسخه 3.13 تلگرام (یا بالاتر) را بر روی دستگاه خود داشته باشید. متاسفانه این ویژگی هنوز برای نسخه مخصوص ویندوز فون عرضه نشده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر