کروم کست اولترا گوگل (Chromecast Ultra Google)

کروم کست اولترا گوگل (Chromecast Ultra Google)

گوگل مراسم رو نمایی از سخت افزار گسترده را در 4 اکتبر راه اندازی خواهد کرد که در آن انتظار می رود یک جفت تلفن از مارک پیکسل، هدست وی آر (VR headset)، وای ای روتر (Wi-Fi router)، آمازون اکو مانند صفحه ی اصلی گوگل و در نهایت دستگاهی که تصویرش را مشاهده می کنید، یک 4k با قابلیت پخش مدیا های دیجیتال را معرفی کند. فردی که با برنامه های این شرکت آشنایی دارد می تواند گزارش یک Android Police را مبنی بر این که یک دستگاه کرمکست (Chromecast) فوق العاده راهی بازار خواهد شد، تایید کند.

با توجه به نکات گفته شده در مورد خرده فروشی ها، با توجه به کیفیت بالای دانگل کروم کست (Chromecast dongle) که در سال گذشته عرضه شد، نسخه ی اولترا (Ultra) فروش خوبی خواهد داشت. در حالی که این محصول قیمتی برابر یا 35 دلار خواهد داشت، طبق یکی دیگر از گزارش های پلیس اندروید، اولترا (Ultra) قیمتی دو برابر ینی در حدود 69 دلار خواهد داشت. قیمت بیشتر، قدرت سخت افزاری بیشتر را به ارمغان می آورد، همانند قابلیت پخش محتوا با وضوح 4k از یک دستگاه مانند گوشی های هوشمند به یک صفحه نمایش مجهز به اچ دی ام آی (HDMI). (در واقع نقش واسط را در این میان خواهد داشت.)
لازم به ذکر است که، سیستم عامل 2.1 که فقط در نسخه ی بتا در اختیار کاربران کروم کست (Chromecast) قرار گرفت، با همه ی علائم به کلی از کروم کست (Chromecast) حذف شده است. یکی از تزیین های سخت افزاری فوق العاده کروم کست (Chromecast) حرف G به نمایندگی از واژه ی گوگل (Google) است که بر روی آن ها هک شده است.

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر