با نمایشگرهای ایسوس نورهای مضر آبی را از چشمانتان دور کنید

با نمایشگرهای ایسوس نورهای مضر آبی را از چشمانتان دور کنید

با نمایشگرهای ایسوس نورهای مضر آبی را از چشمانتان دور کنید

TÜV Rheinland ، یک سازمان گواهینامه تخصصی جهانی است که تمامی نمایشگرها را از جهات مختلف مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهد. این سازمان استاندارد ویژه‌ای با عنوان 2PfG را برای اندازه‌گیری نورهای آبی و لرزش تصویر نمایشگرها تدوین کرده است و به محصولاتی که با این استاندارهای سخت گیرانه مطابقت دارند گواهی نامه های مرتبط را اعطا می‌کند.
به گفته مدیر پروژه TÜV Rheinland در تایوان، ایسوس با پیاده‌سازی فناوریهای نوین یک گام جلوتر از سایر برندها قرار دارد و نمایشگرهای خود را با استانداردهای Ultra-low Blue Light و Flicker Free تطبیق داده است و نمایشگرهای این شرکت توانسته‌اند بیشترین تعداد از این گواهینامه معتبر را از آن خود کنند. به علاوه ایسوس با ترکیب فناوریهای آزمایشی TÜV با نتایج بدست آمده از تحقیقات خود توانسته است تعادل قابل توجهی میان دقت رنگ‌ها، کیفیت تصاویر و استانداردهای محافظت از چشم برقرار کند.

26 گواهینامه TÜV برای کاهش انتشار نورهای آبی

تا به امروز ایسوس با کسب 26 گواهینامه TÜV برای کاهش نورهای آبی در مقایسه با سایر برندهای تولید کننده نمایشگر در جایگاه نخست قرار دارد. این نمایشگرها با کاهش70 درصدی نور آبی از خستگی چشمان کاربر، کاهش بینایی و سردرد به میزان قابل توجهی جلوگیری می‌کنند.

پس از تحقیقات متعدد، مهندسین ایسوس دریافتند کاهش محسوس نور آبی نمایشگر، نیازمند اجرا و پیاده‌سازی سطوح مختلفی از استانداردها و فناوری ها است. این نمایشگرها از چهار سطح مختلف تنظیمات Blue Light Filter برخوردار هستند. تنظیمات سطح 1 در زمان جستجوی صفحات وب به کار می‌رود و نور آبی را تا 20 درصد کاهش می‌دهد. سطح 2 برای تماشای عکس و ویدیو است و نور آبی را تا 30درصد کاهش می‌دهد. در سطوح 3 و 4 نور آبی به ترتیب 50% و 70% کاهش می‌یابد و در این سطوح کاربر برای مطالعه طولانی مدت و یا حضور در محیط تاریک و کم نور از نمایشگر استفاده می‌کند. برای دسترسی به این تنظیمات کاربران می‌توانند به سادگی از کلید OSD (Onscreen Display) استفاده کنند.

28 گواهینامه TÜV Rheinland برای نمایشگرهای بدون لرزش تصویر

فناوری Flicker-Free ایسوس با استفاده از Smart Dynamic Backlight Adjustment با جلوگیری از کاهش سطوح روشنایی، لرزش تصویر را کاهش داده است. نمایشگرهای مجهز به فناوری Flicker-Free ایسوس از خستگی، سوزش چشم و کاهش بینایی جلوگیری می‌کند و درنتیجه کاربران می‌توانند مدت زمان بیشتری را به بازی، تماشای فیلم و کار با برنامه‌هایی نظیر اکسل و یا ویرایش عکس بگذرانند.

مجموعه متنوعی از نمایشگرهای Ultra-Low Blue Light

جدیدترین نمایشگرهای ایسوس که در گروه نمایشگرهای Ultra-Low Blue Light قرار می‌گیرند از کاربران در برابر انتشار نورهای مضر آبی محافظت می‌کنند. نمایشگرهای سری PG و MG از خانواده نمایشگرهای گیمینگ، سری Designo برای سرگرمی، سری PA و PB برای گرافیست‌های حرفه‌ای و سری Essential برای مصارف روزمره به این فناوری مجهز شده ‌اند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر