هدست واقعیت مجازی سونی

هدست واقعیت مجازی سونی

روزی که شاید بسیاری برایِ آن انتظار میکشدند نهایتاً فرا رسید و سونی پس از گذشت مدت زمانی طولانی و بر اساس برنامه هایِ زمانی از پیش تعیین شده، بالأخره اولین نسل از هدست واقعیت مجازی خود را با نام «Playstation VR» در سراسر دنیا عرضه کرد تا بالایِ ۴۰ میلیون طرفدار کنسول پلی استیشن ۴ در پوست خود نگنجند.

سونی حدود ۱ سال پیش در چنین روزهایی برایِ اولین بار هدست واقعیت مجازی Playstation VR خود را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود و تا به امروز این هدست با بهبودهایِ بسیار زیادی همراه شده است، تا خیال سونی از بابت کارایی بینظیر آن راحت باشد و مشکلات عدیده ای که بعضاً برایِ تکنولوژی هایِ نوپا پیش می آید گریبان گیر سونی و هدست واقعیت مجازی محبوب Playstation VR نشود.

این هدست واقعیت مجازی همانطور که پیش از این نیز اشاره شده بود، دارایِ عناوین انحصاری زیادی در روز عرضه میباشد، که در خبرهایِ بعدی لیست تمامی بازی هایِ انحصاری هدست واقعیت مجازی سونی به اطلاع شما همراهان همیشگی خواهد رسید. اما همانطور که شاید بدانید، برایِ استفاده از Playstation VR نیاز به یک دستگاه پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۴ اسلیم یا پلی استیشن ۴ پرو دارید.

این هدست واقعیت مجازی طبق وعده هایِ سونی دارایِ ۳۰ عنوان انحصاری و اختصاصی میباشد و برایِ کسانی که امروز این هدست را خریداری کنند در دسترس خواهد بود. سونی همچنین وعده داده است که تا پایان سال میلادی جاری ۲۰ عنوان دیگر نیز به عناوین Playstation VR اضافه خواهد شد و در سال ۲۰۱۷ نیز عناوین منحصر به فردی برایِ این هدست بینظیر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که اشاره شد، برایِ استفاده از Playstation VR باید پیش از این کنسول پلی استیشن ۴ را خریداری کرده باشید و برایِ بهره برداری از اولین نسل هدست واقعیت مجازی سونی، نیاز به Playstation Camera نیز دارید. البته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سویِ سونی، نیاز مبرم به Playstation Move ندارید، چون بیشتر عناوین انحصاری Playstation VR با دسته Dual Shock 4 پلی استیشن سازگار هستند.

البته بدیهی است که برایِ تجربه نزدیک به واقعیت عناوین Playstation VR، بهتر است Playstation Move نیز داشته باشید. سونی بر طبق وعده پیشین، اولین نسل از هدست واقعیت مجازی خود را با قیمت بسیار مناسب ۳۹۹ دلار در ایالت متحده آمریکا به فروش میرساند و بر اساس قولی که داده شده بود، تمامی واحدهایِ پیش فروش شده Playstation VR تا عصر امروز به دست پیش خریداران خواهد رسید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر