در رویداد 6 آبان، اپل از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

در رویداد 6 آبان، اپل از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

ما امیدواریم که شما منتظر رونمایی از یک آی مک و یا مک پرو جدید در رویداد 6 آبان اپل نبوده باشید؛ چرا که با خواندن این خبر ناراحت خواهید شد. «مینگ چی کو» آنالیزور شرکت تحقیقاتی KGI که تا پیش از این اخبار مختلفی را در خصوص اپل افشا کرده و اغلب آن‌ها هم درست از آب درآمده عنوان می‌کند که اپل در این رویداد خبری تمرکزش را بر روی لپ تاپ های مک بوک خواهد گذاشت.

مهم‌ترین شایعه‌ای که در خصوص این لپ تاپ ها شنیده می‌شود ارائه پورت USB Type-C و یک صفحه لمسی OLED در قسمت بالایی کیبورد آن‌ها است. همچنین این کامپیوترها می‌توانند از پردازنده‌های خانواده Skylake شرکت اینتل نیز بهره‌مند باشند. علاوه بر این عمر باتری بیشتر، حافظه SSD دو ترابایتی و یک قابلیت شبیه به MagSafe از دیگر مشخصات قابل انتظار در مک بوک های جدید شرکت اپل خواهد بود.
اما چه شایعاتی در خصوص مک بوک ایر وجود دارد؟

هنوز هیچ چیز مشخصی از این محصول به بیرون درز نکرده اما مینگ چی کو ادعا می‌کند که در اینجا یک نسخه 13 اینچی خواهیم داشت که کمی بزرگ تر از نسخه 12 اینچی عرضه شده در سال 2015 خواهد بود. در حالی که لپ تاپ های مک بوک ایر اپل معمولاً از قیمت کمتری نسبت به مدل‌های مک بوک پرو بهره می‌برند، به نظر می‌رسد که اپل برای کنترل قیمت این محصول خود قصد نخواهد داشت تغییرات بزرگی را در آن ایجاد کند.

اگر در انتظار معرفی چیز دیگری از سوی اپل هستید باید صبر کنید. کو معتقد است که آی مک و صفحه نمایش 5K مستقل اپل نیز در دست توسعه است اما بعید به نظر می‌رسد که تا اواسط سال آینده میلادی بتوانیم آن را در بازار ببینیم. در این جا هیچ اشاره‌ای هم به مک مینی و به‌روزرسانی‌های مک پرو نخواهد شد. بنابراین علاقه‌مندان محصولات دسکتاپی اپل باید چندین ماه دیگر صبر کنند تا محصولات جدید این حوزه اپل را خریداری کنند اما اگر علاقه‌مند به لپ تاپ های این شرکت هستید، رویداد 6 آبان مختص شما خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر