مک بوک های 13 و 15 اینچی جدید اپل این هفته معرفی می‌شوند

مک بوک های 13 و 15 اینچی جدید اپل این هفته معرفی می‌شوند

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد بعدی اپل، شایعات پیرامون این مراسم روز به روز افزایش میابد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که به معرفی مک بوک‌های جدید در طی این مراسم اشاره دارد.

در این رابطه طبق گزارشی که 9to5Mac به نقل از KGI منتشر کرده، اپل قصد دارد در مراسم روز 6 آبان (27 اکتبر) از سه مدل مک بوک جدید رونمایی کند.

طبق این گزارش این مدل‌های جدید شامل یک مدل مک بوک 13 اینچی جدید، یک مک بوک پرو 13 اینچی جدید و یک مک بوک پرو 15 اینچی می‌باشند. بیشتر شایعات در طی روزهای اخیر بر روی خط تولید با سابقه مک بوک پرو متمرکز بود اما KGI به عنوان یک منبع دقیق و قابل اعتماد شناخته می‌شود بنابراین باید به این گزارش اهمیت داد.

اگرچه این گزارش ادعا می‌کند این مدل‌های جدید از ویژگی‌های ارتقا یافته بسیاری برخوردارند اما به جزییات دقیق این مدل‌ها اشاره‌ای نشده است. علاوه بر این، طبق این گزارش اپل قصد ندارد در مراسم این هفته از iMac یا صفحه نمایش‌های جدید رونمایی کند و خط تولید این محصولات تا سال 2017 به‌روز نخواهد شد.

هواداران مک بوک پرو چندین سال است که در انتظار یک ارتقای بزرگ در محصول مورد علاقه خود هستند بنابراین انتظار می‌رود رویداد بعدی اپل که در این هفته برگزار می‌شود توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند. تغییرات هیجان انگیز در طراحی نظیر استفاده از تاچ پد OLED در بالای صفحه کلید از ویژگی‌های جدیدی است که بسیاری از کاربران از مک بوک جدید اپل انتظار دارند اما طبق معمول اپل هیچ گونه اشاره‌ای به ویژگی محصولات آینده خود نکرده است.

در پایان قابل ذکر است که این مراسم پنج شنبه این هفته برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری آن می‌توانید ویژگی‌های جدید مک بوک های اپل را از فیسیت دنبال کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر