مایکروسافت از انتشار یک بروز رسانی جامع دیگر با نام Creators Update برای سیستم عامل ویندوز 10 خبر داد!

مایکروسافت از انتشار یک بروز رسانی جامع دیگر با نام Creators Update برای سیستم عامل ویندوز 10 خبر داد!

مایکروسافت امروز یک رویداد خبری در مورد محصولات خود در شهر نیویورک برگزار کرد و در این رویداد اعلام کرد که می خواهد یک بروز رسانی جامع دیگر را در اختیار کاربران سیستم عامل ویندوز 10 قرار دهد. نام سری این بروز رسانی رد استون 2 (Redstone 2) می باشد با وجود این کاربران از اوایل سال آینده آن را با نام بروز رسانی کریتورز آپدیت دریافت می کنند.

ردموند در ساخت این بروز رسانی بیشتر بر روی ارائه محتویاتی بهتر متمرکز شده است و می خواهد به واسطه این مجموعه علاوه بر قابلیت های بروز رسانی Anniversary Update، ویژگی ها و بهینه سازی های دیگری را نیز در اختیار کاربران بگذارد.

طبق خبرهای منتشر شده این بروز رسانی قرار است از ابتدای سال آینده به صورت کاملا رایگان در اختیار همه کاربران سیستم عامل ویندوز 10 قرار بگیرد. انتظار می رود که همانند انیورسری آپدیت این نسخه هم در چند فاصله زمانی در سال 2017 برای کاربران عرضه شود. این بروز رسانی رایانه ها، تبلت ها، هولولنزها و ... که سیستم عامل ویندوز 10 را بر روی خود دارند، پشتیبانی می کند. 

مایکروسافت اعلام کرده است که می خواهد نرم افزار نقاشی (Paint) را نیز در قالب بروز رسانی کریتورز آپدیت بازسازی کند و به همراه پلت فرم ویندوز یونیورسال با قابلیت پشتیبانی قلم و ویژگی های جدیدی نظیر قابلیت های 3 بعدی دستگاه هایی مانند هولولنزها در اختیار کاربران بگذارد. سیستم عامل ویندوز 10 در طول چند ماه آینده تغییرات زیادی را در خود می بیند و اینسایدرها نیز از جمله اولین کاربرانی هستند که به این تغییرات و ویژگی ها دسترسی پیدا می کنند.

ردموند می خواهد در بروز رسانی آپدیت کریتورز علاوه بر بهینه سازی هایی که برای سازندگان ایجاد کرده است، ویژگی هایی تکامل یافته و بهینه سازی شده را نیز در اختیار سایر کاربران بگذارد.

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر