سرفیس دیال هنر دیجیتالی را آسان تر و جذاب تر می کند

سرفیس دیال هنر دیجیتالی را آسان تر و جذاب تر می کند

مایکروسافت در کنار سرفیس استودیو، سرفیس دیال جدید خود را نیز معرفی کرد.

در رویداد بزرگ امروز، مایکروسافت وسیله جانبی جدید سورفیس محور خود را در کنار دسکتاپ استودیو معرفی کرد. سرفیس دیال یک پوینتر آلومینیومی است که قابلیت های زیادی را به بسیاری از اپلیکیشن های سازگار با سرفیس اضافه می کند. 
در مراسم امروز رئیس سرفیس ، پانوس پانای سرفیس دیال را معرفی کرد و قابلیت های آن ، مانند ورق زدن صفحات در یک متن، تنظیم نور صفحه و صدا و غیره را به نمایش گذاشت. دیال با توجه به اپلیکیشن و محتوا قابلیت های اضافی را روی صفحه، از جمله تغییر رنگ در برنامه نقاشی بدون برداشتن قلم را امکان پذیر می کند. در حالی که دیال می تواند با نوک خودکار بچرخد، از بازخورد لمسی استفاده می کند تا حس کلیک کردن را به شما بدهد. 
سرفیس دیال نه تنها با سورفیس استودیو کار می کند، بلکه با سرفیس پرو 3، پرو 4 و سرفیس بوک نیز سازگار است. ( البته قابلیت های روی صفحه فقط با استودیو کار می کنند.) در ابتدا 14 اپلیکیشن سازگار، ازجمله اسکچبل، اسپاتیفای، اپلیکشن های مایکروسافت آفیس و ام اس پینت سه بعدی جدید موجود خواهد بود. در حال حاضر سرفیس دیال را می توانید با قیمت 100 دلار امریکا پیش خرید کنید و در تاریخ 10 نوابر برای شما فرستاده می شود ، اما استودیو در تاریخ 15 دسامبر منتشر می شود. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر