در رویداد مایکروسافت چه اتفاقاتی افتاد؟

در رویداد مایکروسافت چه اتفاقاتی افتاد؟

همه چیز درباره سرفیس استودیو است.

امروز مایکروسافت بیش از دو ساعت را بر روی صحنه صرف معرفی محصولات جدید و بروزرسانی های نرم افزاری گذراند، اما در واقع همه آن ها به یک چیز ختم می شود: سرفیس استودیو. این یکی از تأثیرگذارترین قطعات سخت افزاری است که مایکروسافت تا به حال توسعه داده است و به طور منحصربفردی در یک کامپیوتر آل-این-وان قرار گرفته است. اگر معتاد به استفاده از یک قلم دیجیتالی روی دستگاه هایی مثل سرفیس پرو خود مایکروسافت یا آی پد پرو شده اید اما نیاز به یک صفحه نمایش بزرگتر دارید، دیگر نگران نباشید. البته این دستگاه خیلی ارزان نیست – زیرا این ماشین قدرتمند و تمام و کمال طراحی شده، حدود 2.999 دلار قیمت دارد!

علاوه بر سرفیس استودیو، مایکروسافت همچنین یک لپ تاپ تبدیل پذیر به عنوان جدیدترین نوع سرفیس بوک را نیز معرفی کرده و اعلام کرد که "آپدیت پدیدآورندگان" ویندوز 10، که شامل ویژگی های سه بعدی بسیاری است، در بهار عرضه می شود. آها، و سرفیس دیال (Surface Dial) دیوانه کننده هم ارائه شد که کسی نمی تواند آن را فراموش کند. با ما در ارتباط باشید تا شما را با هرچیز جدیدی که مایکروسافت عرضه کرده مطلع کنیم.

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر