رونمایی از اولین دسکتاپ لمسی مایکروسافت به نام سرفیس استودیو به قیمت ۳۰۰۰ دلار

رونمایی از اولین دسکتاپ لمسی مایکروسافت به نام سرفیس استودیو به قیمت ۳۰۰۰ دلار

مایکروسافت اولین دسکتاپ صفحه لمسی خود به نام سرفیس استودیو/Surface Studio را رونمایی کرد که 3 هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، پی سی همه‌کاره / ALL-IN-ONE برای رقابت با آی مک اپل طراحی‌شده است و با مشخصات بسیار بالای فنی برای کار ادیت عکس و فیلم مناسب به نظر می‌رسد.

بدنه آلومینیومی، صفحه ال سی دی لمسی (ظریف‌ترین ال سی دی جهان برای دسکتاپ) و اکسسوری موسوم به Surface Dial که با آن می‌توان پی سی را خواباند و برای کار گرافیکی ترسیم را انجام داد؛ ازجمله ویژگی‌های فنی تعریف‌شده برای دسکتاپ مایکروسافت محسوب می‌شود.

سرفیس استودیو نمایشگر 28 اینچی با 13.5 میلیون پیکسل دارد و با True Color می‌توان هنگام ادیت عکس و فیلم به بهترین کیفیت خروجی دست‌یافت.

گرافیک تعریف‌شده برای این پی سی از نوع Nvidia GTX 980M GPU است و تمرکز سازنده روی 3 بعدی بوده است که پورت‌های مینی دیسپلی، اترنت، 4 یو اس بی نسخه 3 روی آن تعبیه‌شده است.

رم 32 گیگ و 2 ترابایت هارد از نوع HD و SD روی سرفیس استودیو نصب‌شده است.

دستیار دیجیتال صوتی کورتانا با میکروفون مخصوص روی سرفیس استودیو نصب‌شده و از امروز می‌توان سیستم را پیش‌خرید کرد که ارزان‌ترین آن 2999 دلار و گران‌ترین نیز 4199 دلار تعیین‌شده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر