یکپارچه شدن سرویس استریم بازی Beam با ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان

یکپارچه شدن سرویس استریم بازی Beam با ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان

بسیاری از افراد دوست دارند که بازی دیگران را تماشا کنند یا بازی های خود را برای دیگران به نمایش در بیاروند. این افراد قادر خواهند بود تا به وسیله ی قابلیت Beam در اپلیکیشن Xbox به انجام این کار بپردازند.

این نرم‌افزار برای ویندوز ۱۰ و کنسول ایکس باکس وان معرفی شد و قرار است همراه با آپدیت بهاری ویندوز ۱۰ با نام Creator Update در اختیار کاربران قرار گیرد. بازیکنان می توانند تورنمنت های دلخواهشان را با استفاده از قابلیت Arena در Xbox Live ایجاد کنند، چیزی که از نظر مایکروسافت شبیه به ایجاد لیگ فوتبال فانتزی متناسب با سلیقه هر فرد است.

این ابزار به طور خودکار امتیازها را دنبال می کند و پس از اینکه تنظیمات اولیه دلخواهتان را انجام دادید، رتبه بندی ها را مدیریت می کند، از جمله انتخاب Mode و سبک دلخواه و همچنین مدت زمان دلخواه برای آن.

با در نظرگیری محبوبیت استریم بازی های ویدیویی، مایکروسافت برنامه دارد در آینده نزدیک سرویس Beam را به صورت مستقیم با ویندوز ۱۰ ادغام کند و کاربران می توانند از Game Bar با فشردن دکمه های Windows و G، شروع به مخابره بازی خود کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر