برای اتصال MacBook Pro به آیفون 7 به یک کابل جدید نیاز است

برای اتصال MacBook Pro به آیفون 7 به یک کابل جدید نیاز است

در جعبه آیفون 7 به دنبال کابل USB می گردیم، به پورت های مک بوک پرو جدید نگاه می کنیم، و افسوس!!!

دیروز، اپل برند جدید مک بوک های خود را با یک تاچ بار (نوار لمسی) پویا و یک کوچ سریع (و البته اجباری) به USB-3 (AKA Thunderbolt) رونمایی کرد. البته این حق اپل هست که به جلو راندن مشتری های خود به سمت استانداردهای بهتر ادامه دهد. اپل این کار را با حذف جک هدفون روی گوشی های خود انجام داد، زیرا می خواهد که همه از تکنولوژی بی سیم استفاده کنند. اما در حالی که پورت های خود را متحول میکند، هر صاحب آیفونی که یکی از این کامپیوترها را می خواهد را هم وادار می کند که  یک دانگل جدید بخرد.

متأسفانه آیفون 7 جدید و فانتزی شما مستقیم به مک بوک پرو جدید متصل نمی شود.  یک ثانیه به آن فکر کنید. دو دستگاه پرچمدار از یک کمپانی که به اکوسیستم خود می بالد بدون یک مبدل مخصوص به یکدیگر متصل نمی شوند.

بعلاوه، اپل دانگل مورد نیاز را در جعبه مک بوک پروهای جدید هم قرار نداده است! باید آن را بطور جداگانه بخرید.

بنابراین صاحبان آیفون 7 علاوه بر خرید دانگل هدفون 9 دلاری، اگر کامپیوتری با یک تاچ بار بخواهند، باید 19 دلار بیشتر هم برای خرید دانگل USB-C اپل به USB برای اتصال به گوشی خود بپردازند. یا اینکه 25 دلار برای یک کابل Lighting به Thunderbolt بدهند.

البته آیفون تنها دستگاهی نیست که به یک دانگل نیاز خواهد داشت. اگر بخواهید هر یک از لوازم جانبی USB دار خود را به مک بوک پرو جدید خود متصل کنید، تا زمانی که به آیتم های Thunderbolt-happy ارتقاء دهید، به یک دانگل نیاز دارید. علاوه بر این، در نهایت باید تسلیم شده و یک SD ریدر بخرید.

راستی اون هدفون های بی سیم فانتزی هم که برای آیفون خود خریدید رو باید خارج از کیف لپ تاپ خود قرار داده، زیرا در لپ تاپ های مک بوک پرو به آن نیاز ندارید!

بعضی مواقع پیشرفت گیج کننده و دردناک می شود. مخصوصاً برای کیف پول های ما...!

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر