ABZU به ایکس باکس می آید

ABZU به ایکس باکس می آید

گیمرها با این بازی نا آشنا نیستند و حالا خبر خوب برای کاربران ایکس باکس وان، دسترسی گیمرهای این کنسول به دنیای هیجان انگیز ابزو.یک بازی آرامش بخش با موسیقی عالی و گردش در دنیای زیرآب.

ABZU در سبک ماجرایی است که در سال 2016 توسط Giant Squid ساخته و برای کامپیوتر عرضه شد. بازی شبیه سازی زیر آب است که اولین بار در کنفرانس سونی E3 2014 معرفی شد و تا مدت های زیادی خبری از آن نبود. اما سرانجام در نمایشگاه E3 2016 تاریخ انتشار آن دوم آگوست اعلام شد. دوست داران بازی های کامپیوتری ، می توانند یک سفر پر هیجان را به اعماق آب های کره زمین تجربه کنند. گفته می شود هر چقدر که علم انسان ها از فضای خارج از کره زمین اطلاعات کسب کرده است ، به همان اندازه از بسیاری از رویدادها و شگفتی های درون کره زمین بی اطلاع است.این به این معنا است که حتی امروزه با تکنولوژی های بسیار پیشرفته ، ما از حقیقت واقعی بسیاری از آب ها بی اطلاع هستیم و از وجود موجودات زیبای خلقت در آنان فقط تا درصد کوچکی اطلاعات داریم. یکی از پر هیجان ترین سفرهای ماجراجویانه ، در قالب یک بازی کامپیوتری در انتظار کاربران ایکس باکس مایکروسافت است. اگر شما نیز دوست دارید برای یک بار هم که شده غواصی را تجربه کنید این بازی مخصوص شماست. در این بازی خبری از جنگ و کشتار نیست وهمه چیز آرام است.وجود یک اکوسیستم چشم نواز می تواند محیط آموزشی مناسبی برای کودکان و دانش آموزان باشد و حتی به درمان های حیطه روانشناسی کمک کند.برای مثال در کنترل و کاهش ترس، اضطراب و حتی فوبیا های مربوط به این محیط.

امیدواریم مایکروسافت ویژگی های این بازی را در آینده با آپدیت بزرگ خود که در سال آینده منتشر می کند افزایش دهد .برای مثال تصور کنید این بازی را بتوان با هولولنز و محیط سه بعدی که ردموندی ها وعده داده اند تجربه کرد. سازندگان

سازندگان این بازی در پیامی اشاره داشتند که این بازی ژانویه 2107 (دی ماه 95) در فروشگاه های اینترنتی قابل دسترس خواهد بود . در حال حاضر بازی Abzu برای پلی استیشن 4 و استیم پی سی در دسترس است و قیمت اعلام شده آن برای ایکس باکس وان 20 دلار می باشد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر