آیا بازی Super Mario همانند بازی Pokemon Go محبوب خواهد شد؟

آیا بازی Super Mario همانند بازی Pokemon Go محبوب خواهد شد؟

ازی سوپر ماریو در اواخر سال میلادی عرضه خواهد شد و نینتندو امیدوار است که این بازی نیز همانند بازی Pokemon Go محبوب شود. بلومبرگ اخیرا مصاحبه ای با رئیس شرکت نینتندو آقای Tatsumi Kimishima داشته و در مورد میزان موفقیت بازی Pokemon Go و بازی جدید آن ها یعنی Super Mario گفت و گویی کرده است . با ما همراه باشید.

Kimishima می گوید : هیچ شکی وجود ندارد که کاربران گوشی های هوشمند بیشتر از تلفن های هوشمند خود برای بازی کردن استفاده می کنند. حال زمان استفاده از ماریو فرا رسیده است و این کار برای ما از مالکیت معنوی بسیار زیادی برخوردار است و تیم Miyamoto در تلاش است تا این بازی را همانند بازی Pokemon Go به سرعت محبوب سازد.

Kimishima در ادامه می گوید : تا کنون بیش از 20 میلیون نفر برای دریافت اطلاع رسانی از زمان انتشار بازی Super Mario ثبت نام کرده اند. رئیس شرکت نینتندو می گوید که این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و کاربران می توانند بخش هایی از بازی را به رایگان اجرا نمایند اما در صورتی که بخواهند به تمامی محتوای آن دسترسی داشته باشند بایستی هزینه ای برای آن بپردازند سپس می توانند این بازی را همیشه و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ی اضافه ای اجرا نمایند بنابراین بچه ها می توانند با خیال راحت بازی را اجرا نمایند و ما امیدواریم تا این روش به محبوبیت بازی کمک کند.

نینتندو در مورد فلسفه بازی های گوشی های هوشمند می گوید : انتشار بازی در دستگاه های تلفن همراه به کسب و کار های دیگر آن ها مانند سخت افزار و نرم افزار برای کنسول های 3DS و Wii U کمک خواهد نمود.

در جدید ترین گزارش مالی Kimishima اعلام کرد که بازی سوپر ماریو در 150 در دسترس خواهد بود و آن ها قصد دارند به زودی قیمت این بازی را اعلام کنند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر