معرفی 5 اپلیکیشن برتر اندروید در زمینه ویرایش ویدیو

معرفی 5 اپلیکیشن برتر اندروید در زمینه ویرایش ویدیو

اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو برای گوشی‌های موبایل دارای محدوده وسیعی بوده و از برنامه‌هایی که به صورت کاملاً خودکار و با کمترین دخالت کاربر، ویدیوهای داخل گالری را به یکدیگر می‌چسبانند گرفته تا آن‌هایی که با ارائه کنترل کامل بر روی تمام بخش‌ها، امکان ویرایش ویدیوها و صداگذاری بر روی آن‌ها را مهیا می‌کنند، شامل می‌شود. به هر حال با هر سلیقه و نیازی که داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را در فروشگاه پلی استور تهیه و گوشی هوشمندتان را به یک استودیوی فیلم‌سازی تبدیل کنید. ما نیز در این مطلب 5 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو برای اندروید را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند به انتخاب هر چه بهتر شما کمک کند.

1- WeVideo Video Editor

WeVideo یک اپلیکیشن ویرایش ویدیوی بسیار قدرتمند و با کاربری بسیار آسان را برای اندروید طراحی کرده که قادر است ویدیوهای دلخواه شما را تولید کرده و در سایت‌هایی نظیر یوتیوب، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا تم‌های مختلفی را بر روی ویدیوهای خود اعمال کرده و همچنین از فیلترها، افکت‌ها، اموجی‌ها و قابلیت صداگذاری و قرار دادن موزیک بر روی آن‌ها نیز استفاده کنید.

WeVideo Video Editor دارای یک گالری با بیش از 30 تم منحصر به فرد، فیلتر، جلوه‌های ویژه، موزیک، استیکرهای اموجی بوده و چندین و چند قابلیت دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ضمن این اپلیکیشن در بیش از 5000 مدرسه مختلف در سراسر جهان برای خلق داستان‌ها و به اشتراک گذاری خاطرات مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفته است که همین امر اثباتی بر کاربری ساده آن می‌باشد.

دریافت از گوگل پلی2- Quik Video Editor

با استفاده از ویرایشگر ویدیوی Quik تنها با طی چند مرحله ساده قادر به ساخت ویدیوهایی جذاب خواهید بود. برای ساخت ویدیوهای دلخواه خود فقط کافیست تا تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی مورد نظرتان را از گالری، آلبوم‌ها، سرویس عکس گوگل، فیسبوک، و یا حتی GoPro Plus انتخاب کرده و به Quik اجازه دهید تا با تجزیه و تحلیل آن‌ها، تمام کارها را به صورت خودکار انجام داده و با اعمال افکت‌های مختلف، ویدیویی جذاب تولید کرده و حتی آن را با موزیک پس زمینه نیز سینک نماید.

البته برنامه امکان کنترل بخش‌های مختلف را نیز برای کاربران مهیا کرده است و در صورت تمایل می‌توانید فیلترها، افکت‌ها، موزیک‌ها و … را به دلخواه خود تعیین کرده و ویدیوی نهایی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.  Quik Video Editor قادر است تا حداکثر 75 تصویر و کلیپ ویدیویی را با یکدیگر ادغام کرده و همچنین یکی از 25 تم مختلف خود را بر روی آن‌ها اعمال کند. البته ویژگی‌ها و جزئیات هر یک از تم‌ها قابل تغییر بوده و می‌توانید آن‌ها را مطابق سلیقه خود ویرایش کنید. در نهایت باید اشاره کنیم که در این اپلیکیشن بیش از 80 آهنگ رایگان نیز برای استفاده در ویدیوها در نظر گرفته شده است که در کنار آهنگ‌های موجود در گالری گوشی خود می‌توانید از این موزیک‌ها نیز برای جذاب‌تر کردن ویدیوهای خود بهره بگیرید.

دریافت از گوگل پلی3- Magisto Video Editor & Maker

ویرایشگر ویدیوی Magisto به خوبی زمینه لازم برای به نمایش گذاشتن خلاقیت و استعداد شما را فراهم کرده و با قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهایی منحصر به فرد تولید کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که مهارت زیادی در زمینه ویرایش فایل‌های تصویری و ویدیویی داشته باشید، زیرا Magisto در تمام مراحل کار همراه شما خواهد بود تا بتوانید با استفاده از عکس‌ها و کلیپ‌های خود ویدیوهایی حرفه‌ای بسازید.

کافیست استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا خود برنامه به صورت خودکار افکت‌ها و فیلترهای لازم را بر روی تصاویر اعمال کرده و نتیجه کار را در اختیارتان بگذارد. یکی از ویژگی‌های جالب Magisto این است که هر از چند گاهی، به صورت کاملاً خودکار ویدیویی از تصاویر و کلیپ‌های مجود در گالری شما ایجاد می‌کند که برخی اوقات کیفیت نهایی این ویدیوها ممکن است شما را متعجب کند.

دریافت از گوگل پلی4- KineMaster Pro Video Editor

KineMaster یکی از اپلیکیش‌های قدرتمند در زمینه ویرایش فایل‌های ویدیویی بوده و از قابلیت‌های هیجان انگیزی نظیر پشتیبانی از چندین لایه مختلف برای ویدیوها، تصاویر و متون، قابلیت برش دقیق کلیپ‌های ویدیویی، افزودن چندین ترک صوتی به صورت همزمان، کنترل دقیق بلندی صدا، فیلترهای متنوع و ده‌ها ویژگی جالب دیگر، برخوردار است.

این اپلیکیشن امکان نوشتن بر روی ویدیوها با دست خط خودتان را نیز فراهم کرده که با استفاده از این قابلیت می‌توانید نکات مورد نظر خود را مستقیماً و با دست خط خود بر روی ویدیو درج نمایید. میزان کنترل کاربر بر روی روند ویرایش ویدیوها نیز بسیار خوب و ایده آل بوده و تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا KineMaster یکی از برترین ویرایشگرهای ویدیویی اندروید لقب بگیرد.

دریافت از گوگل پلی5- PowerDirector Video Editor

اپلیکیشن PowerDirector همانند نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش فیلم، از یک تایم لاین ویدیویی برخوردار بوده و از دیگر امکانات آن می‌توان به فیلترهای متنوع و رایگان، یک ویرایشگر تصویر درونی، ساخت ویدیوهای اسلوموشن یا حرکت آهسته، افکت فیلم‌های اکشن، صداگذاری بر روی ویدیوها و چندین و چند قابلیت جالب دیگر، اشاره کرد. چرخاندن، بریدن و تکه تکه کردن ویدیوها نیز در PowerDirector Video Editor به آسانی هر چه تمام قابل انجام است. این اپلیکیشن قدرتمند امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای تولید شده در سایت‌هایی نظیر یوتیوب و فیسبوک را هم فراهم کرده است تا چیزی کم و کسر نداشته باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر