هواوی از Mate 9 رونمایی کرد؛ مجهز به یک پردازشگر Kirin 960 و دوربین دو قلوی Leica!

هواوی از Mate 9 رونمایی کرد؛ مجهز به یک پردازشگر Kirin 960 و دوربین دو قلوی Leica!

هواوی به تازگی از جدیدترین گوشی خود در شهر مونیخ آلمان رونمایی کرده است. تا به حال منابع خبری زیادی اطلاعات مختلفی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده اند از این رو می توان گفت که تا به امروز تقریبا همه مشخصات این گوشی هوشمند مشخص شده است با وجود این باز هم جای خوشحالی است که سازنده چینی توانسته خود شخصا از بعضی از ویژگی های خاص محصولش پرده برداری کند.

میت 9 از یک بدنه یکپارچه فلزی و یک نمایشگر 5.9 اینچی 1080 پیکسلی IPS که با یک شیشه 2.5D پوشیده شده است، بهره می برد. این گوشی هوشمند 190 گرم وزن و 7.5 میلی متر ضخامت دارد. سازنده چینی در ساخت این محصول از یک پردازشگر Kirin 960 هشت هسته ای (چهار هسته 2.4GHz کورتکس A73 و چهار هسته 1.8GHz کورتکس A53)، واحد پردازش گرافیکی ARM Mali-G71 MP8 و رم 4 گیگابایتی استفاده کرده است. 

میت 9 ویژگی های بسیار خوبی دارد اما آنچه که در واقع این محصول را برجسته تر نشان می دهد استفاده از نسل دوم دوربین های دوقلوی برند Leica در ساخت این گوشی هوشمند می باشد به این ترتیب که کاربران این گوشی هوشمند با خرید آن به یک دوربین مجهز به یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونو کروم f/2.2 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی f/2.2 دست می یابند. هر دو سنسور به قابلیت پایدار سازی بصری تصویر و فوکوس خودکار ترکیبی 4-in-1 (با قابلیت تشخیص میزان کنتراست، عمق، فاز و لیزر) نیز مجهز می باشند و از یک فلش دو مرحله ای دوگانه LED نیز بهره می برند.

نکته جالب دیگر این می باشد که هواوی ادعا کرده است که دوربین های گوشی جدیدش ویژگی Hybrid Zoom را هم پشتیبانی می کنند، قابلیتی که به شما اجازه می دهد تا بدون کاهش زیاد کیفیت تصویر روی نقطه مورد نظر خود بزرگ نمایی کنید، البته باید صبر کرد و دید که این قابلیت در عمل چگونه ایفای نقش می کند؛ و آخرین نکته در این زمینه این که دوربین میت 9 قابلیت فیلم برداری 4K را نیز دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی پرچم دار دو سیم کارته می توان به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار و گشودگی f/1.9، حافظه داخلی قابل ارتقاء 64 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی اتصال LTE، باتری 4,000mAh مجهز به یک شارژر 5 آمپری و قابلیت شارژ سریع Super Charge، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، نرم افزار کمکی EMUI 5.0 و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

سازنده چینی اعلام کرده است که می خواهد گوشی جدید خود را در 6 رنگ خاکستری، نقره ای، طلایی، قهوه ای، سفید و مشکی و با قیمت 768.25 دلار وارد بازار کند. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند ابتدا وارد بازار کشورهای چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کویت، مالزی، لهستان، عربستان سعودی، اسپانیا، تایلند و امارات متحده عربی می شود و سپس در بازار سایر کشورها نیزعرضه می گردد.

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر