مایکروسافت Bug Bash ماه نوامبر را آغاز کرد

مایکروسافت Bug Bash  ماه نوامبر را آغاز کرد

امروز مایکروسافت فرصت شناسایی باگ ها در ماه نوامبر را برای ویندوز اینسایدری ها را راه اندازی کرد. این اولین فرصت اشکال زدایی یا همان Bug bash پس از انتشار بیلد 14959 است و تا 13 نوامبر ادامه خواهد داشت.

چند ماهی است مایکروسافت طی یک برنامه ی همکاری جالب با کاربران اینسایدری خود ،تعامل خوب و تاثیر گذاری راه انداخته است. این برنامه اشکال زادیی است که به صورت همگانی و با همکاری کاربران اینسایدر صورت می گیرد و نام آن Bug Bash است. این حرکت به عنوان یک کار فرهنگی در مایکروسافت و در روزهای خاص ، با اعلام قبلی صورت می گیرد.طی روز یا روزهای مشخص شده از همه اعضای تیم توسعه مشغول شناسایی مشکلات گزارش نشده می شوند و طبق شناسایی های کاربران اینسایدر، تیم ویندوز 10 باگ های شناسایی شده را رفع خواهد کرد. بسیاری از اشکال زایی ها و ارتقا کیفیت ویندوز 10 به دلیل فیدبک های فراوانی است که تیم مایکروسافت دریافت می نماید.

ماموریت شناسایی در مدت زمان Bug Bash در قسمت های مختلف تولیدات و اپلیکیشن فیدبک انجام می شود سپس فیدبک های دریافت شده در قسمت های تعیین شده و همچنین فیدبک هایی که به صورت فراوان در رابطه با یک بخش ارسال می شوند مورد توجه و بررسی تیم توسعه مایکروسافت قرار خواهد گرفت. اردیبهشت گذشته این برنامه ی بررسی تقریبا چهار روز به طول مایکروسافت 375000 فیدبک دریافت کرد. مایکروسافت برای اینسایدری ها چندین فرم پرس و جو (Quest) در فیدبک هاب منتشر خواهد کرد که هر روز به بخشی خاص از ویندوز 10 خواهد پرداخت و از تمامی اینسایدرها درخواست می کند تا به تیم مایکروسافت در شناسایی باگ ها و ایراداتی که تا کنون گزارش نشده اند کمک کنند.

دونا سارکار " Dona Sarkar " رییس بخش ویندوز اینسایدر از طریق حساب توییتر خود شروع این برنامه را از هجده آبان (هفت نوامبر) اعلام کرد که تا بیستم آبان ادامه خواهد داشت. وی افزود تمرکز این شناسایی بر روی بخش های : سه بعدی ، توسعه دهندگان و Windows Ink خواهد بود. کاربران اینسایدری که مایل به شرکت در این برنامه هستند باید حتما بیلد 14959 را دریافت کرده باشند.مایکروسافت از کاربران اینسایدر خواسته است تا تعداد زیادی از آن ها در این برنامه شرکت کنند.این برنامه علاوه بر کمک تیم توسعه ویندوز 10، یک ماجراجویی و هم مشارکت در تکمیل و ارائه ی نسخه ی با کیفیت ویندوز 10خواهد بود.

(Windows Ink : این ویژگی در اصل یک سیستم عامل جایگزین در داخل خود ویندوز ده بوده که برای پشتیبانی و استفاده بهینه از ابزارهای جانبی مانند قلم نوری (مانند قلم سرفیس بوک) تعبیه شده است. از آنجایی که قلم نوری با عنوان یک اشاره گر می تواند هم در حالت دسکتاپ و هم تبلت ویندوز ده به کار گرفته شود، Windows Ink این وظیفه را بر عهده دارد که فضا و امکانات بیشتری را برای کار با چنین ابزارهایی در ویندوز ده در اختیار کاربران قرار دهد. این ویژگی به هیچ وجه یک سیستم عامل جدای از ویندوز 10 به حساب نمی آید و تنها یک راه حل جایگزین برای استفاده بهینه از ویندوز 10 در حالت های دسکتاپ و تبلت است. این ویژگی قرار است در تابستان 2016 همراه با به روزرسانی مشهور به آپدیت سالگرد انتشار ویندوز 10 ارائه شود.)

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر