تماشا کنید: مایکروسافت سلفی برای اندروید منتشر شد

تماشا کنید: مایکروسافت سلفی برای اندروید منتشر شد

اپلیکیشن محبوب Microsoft Selfie، که سال گذشته برای آیفون عرضه شد اکنون برای اندروید منتشر شده و نسخه تحت وب آن نیز در دسترس است.

سال گذشته مایکروسافت اپلیکیشنی برای گرفتن عکس‌های سلفی معرفی کرد؛ اپلیکیشنی با عملکرد خوب که برای گوشی‌های آیفون منتشر شد. حالا پس از یک سال که از انتشار این اپلیکیشن می‌گذرد، مایکروسافت سلفی برای گوشی‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار گرفته است.

این اپلیکیشن تنها به گرفتن عکس‌های سلفی نمی‌پردازد، بلکه با استفاده از روش‌های بینایی ماشین به بهبود عکس‌های سلفی می‌پردازد. طبق آنچه مایکروسافت ادعا کرده، این اپلیکیشن به صورت خودکار، سن، جنسیت، رنگ پوست و شرایط نوری را تشخیص می‌دهد و از این اطلاعات برای بهبود تصویر کمک می‌گیرد. مایکروسافت سلفی می‌تواند عکس هایی معمولی را به تصاویر بهتر و طبیعی‌تری(در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه) تبدیل کند. مایکروسافت این اپلیکیشن را روی وب در آدرس selfie.microsoftcafe.com نیز قرار داده است. البته این اپلیکیشن عملکردی محدود دارد و تنها اجازه می‌دهد عکس‌ها را بهبود ببخشید و امکان تغییراتی همچون کراپ کردن یا ... را نمی‌دهد.

علاوه بر تنظیمات خودکار برای بهبود سلفی، فیلترهایی نیز برای استفاده وجود دارد، هرچند تعداد آنها کم است. خوب است بدانید مایکروسافت هنوز رسما نسخه اندروید و وب اپ سلفی را معرفی نکرده است.

این شرکت در ویدیویی چگونگی بهبود عکس‌ها با این اپلیکیشن را نشان می‌دهد. در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید.

Microsoft Selfie را دانلود کنید

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر