ترامپ: پس از این، رئیس جمهور همه آمریکایی‌ها هستم/ ما مدیون خدمات خانم کلینتون هستیم

ترامپ: پس از این، رئیس جمهور همه آمریکایی‌ها هستم/ ما مدیون خدمات خانم کلینتون هستیم

رئیس جمهور جدید آمریکا در ستاد مرکزی انتخاباتی خود، از طرفدارانش تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سخنرانی کرد.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ جمهوری خواه وارد ستاد مرکزی انتخاباتی خود در نیویورک شد.

وی که در میان تدابیر شدید امنیتی وارد این مکان شده بود در پشت تریبون قرار گرفت و سخنرانی کرد. ترامپ از طرفدارانش تشکر کرد.

رئیس جمهور جدید آمریکا گفت «همین چند دقیقه پیش هیلاری کلینتون با بنده تماس گرفت و پیروزی مان را به ما تبریک گفت. بنده نیز به او و خانواده اش تبریک گفتم به علت کارهای بسیار زیادی که در این رقابت انتخاباتی انجام داد. او بسیار تلاش کرد.»

ترامپ گفت: از همه آمریکایی‌ها می‌خواهم با هم برای مصلحت ملت بزرگ آمریکا تلاش کنیم. از این به بعد، رئیس جمهور همه آمریکایی‌ها خواهم بود. همه به من تبریک گفتند.

وی گفت: ما توانمندی‌های زیادی داریم و موفقیت‌های خوبی به همراه هم کسب خواهیم کرد. برای اصلاح کشور و ایجاد فرصتهای شغلی برای میلیون‌ها نفر تلاش خواهیم کرد. زیرساخت‌های آمریکا را احیا خواهیم کرد تا امریکا در جهان از این نظر اول شود. برای کمک به کهنه سربازان و استفاده از تجارب آنها تلاش خواهیم کرد. برای دو برابر شدن رشد اقتصادی و برقراری روابط خوب با همه کشورها تلاش خواهیم کرد.

رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: مصلحت آمریکا را در اولویت قرار می دهیم و برای رسیدن به نگاه مشترک با کشورهای جهان تلاش خواهیم کرد. به کمک همه آمریکایی ها از همه ادیان، وحدت کشور را باز خواهیم گرداند.

ترامپ در سخنرانی خود به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد این کشور مدیون خدمات خانم کلینتون است.

وی تصریح کرد: هیلاری برای مدت طولانی به سختی تلاش کرد. ما به او به علت خدمات و کارهای زیادی که برای کشورمان انجام داده است مدیون هستیم. من این سخن را صمیمانه عرض می کنم. حالا زمان آن فرارسیده است که آمریکا، اختلاف‌ها را کنار بگذارد. به همه جمهوری خواهان و همه دموکراتها و افراد مستقل در سراسر آمریکا می گویم که حالا زمان آن است که در قالب یک ملت واحد با هم متحد شویم. حالا زمان این کار است.»

پیروزِ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه متعهد شد روابطی صادقانه با دیگر کشورها داشته باشد.

ترامپ در ادامه تصریح کرد: «من کل زندگی‌ام را در فضای کسب و کار بوده ام و از توانمندی های استفاده نشده افراد در اجرای پروژه ها در سراسر جهان استفاده کرده ام. حالا هم می خواهم همین کار را برای کشورمان انجام بدهم. من می خواهم از توانمندی های عظیم بالقوه استفاده کنم. من کشورم را به خوبی می شناسم و می دانم که توانمندی های بالقوه عظیمی در کشور وجود دارد. انجام دادن این کار، زیبا خواهد بود. همه آمریکایی ها این فرصت را خواهند داشت تا توانمندی های بالقوه خود را شکوفا کنند. زنان و مردان فراموش شده دراین کشور، دیگر فراموش شده نخواهند بود.»

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر