موزیلا به شما اجازه می دهد تا تب های فایرفاکس را به آینده بفرستید

موزیلا به شما اجازه می دهد تا تب های فایرفاکس را به آینده بفرستید

موزیلا به شما اجازه می دهد تا تب های فایرفاکس را به آینده بفرستید


این تب ها به کمک دکمه ای  در نوار ابزار مرورگر کاربر ذخیره می شوند. در هنگام فشرده شدن تب ها محو شده و سپس پس از طی شدن مدت زمان معینی ظاهر می گردند. در کنار این ابزار گزینه هایی چون "همین امروز در زمان دیگر"، "امشب"، "فردا"، "این آخر هفته"، "هفته ی آینده"، "ماه آینده" و یا یک تاریخ که به صورت دستی انتخاب شده است را نیز می توانید از طریق تقویمی که ظاهر می شود (popup calendar) وارد نمایید. همچنین دو گزینه مختلف برای حالت های هشدار می توانند انتخاب شوند.
اولین آنها حالت "روز بارانی" است، در این حالت تب در یک زمان تصادفی پس از 6 ماه باز می گردد، و حالت دوم "زمانی که آزاد بودم" است که تب را پس از آنکه کاربر زمانی معادل 20 دقیقه را صرف گردش در وب سایت های اجتماعی نماید، باز می نماید.
در صورتی که نظرتان عوض شد و خواستید تا هشدار تب ها را شخصی سازی نمایید، یک رابط کاربری مدیریتی در مدیر بوک مارک های مرورگرتان تعبیه شده است. تمامی این ها ویژگی های استاتدارد برای افزونه ی اسنوز تب است ولی گروه سازنده ی آن در نظر دارند تا این ویژگی را برای لینک ها نیز فعال نماید.
علاوه بر این کاربران اندروید می توانند حتی زمانی که آفلاین هستند، هشدار هایی که در مورد تب ها اعلام می شود را مشاهده نمایند.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر