این 8 نرم افزار رایگان را همین الان روی گوشی های خود نصب کنید!

این 8 نرم افزار رایگان را همین الان روی گوشی های خود نصب کنید!

با بهره گیری از این نرم افزارها می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای در مصرف ثانیه های خود صرفه جویی کنید!

-    فلکسی (Fleksy)، یک نرم افزار صفحه کلید حرفه ای برای شکستن رکورد پیام نویسی

فلکسی یک نرم افزار رایگان است اما برای مدت زمانی محدود! این نرم افزار یک برنامه کم حجم، رنگارنگ و کارآمد می باشد که ویژگی های بسیار خوبی دارد. از جمه ویژگی های حرفه ای این نرم افزار می توان به امکان اضافه سازی افزودنی های مختلف و یک قابلیت تایپ حرکتی بسیار دقیق اشاره کرد که آن را به یکی از برترین اپلیکیشن های صفحه کلید موجود در بازار تبدیل کرده است.

-    اینباکس (Inbox)، یک ابزار حرفه ای برای مرتب کردن اکانت ایمیل شما

اینباکس اکانت ایمیل شما را دگرگون می کند. بعد از این که این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کردید می بینید که چقدر آسان می توانید ایمیل هایی را که در طول 10 سال دریافت کرده اید تنها در عرض چند دقیقه مرتب کنید. این نرم افزار ایمیل ها را گروه بندی و براساس اهمیت اولویت بندی می کند، پیام یاد آوری کننده می سازد و علاوه بر این به کاربر کمک می کند تا به گونه ای بسیار ساده تر پیام های غیر ضروری خود را حذف نماید.

این ویژگی ها در کنار سایر ابزارهای اینباکس این نرم افزار را به یکی از کارآمد ترین برنامه های سیستم عامل اندروید مبدل کرده است که باعث شده علی رغم جدید بودنش طرفداران زیادی پیدا کند. 

-    کیو آر کد ریدر (QR code reader)، برنامه ای برای متفاوت دیدن دنیای دیجیتال

ما هر روز با کدهای کیو آر سر و کار داریم، کدهایی که می توانند اطلاعات بسیار با ارزشی را در خود نگه دارند. برای این که مطمئن شوید که در هر زمانی می توانید این کدها را بدون هیچ مشکلی رمز گشایی کنید باید یک نرم افزار اسکنر خوب مانند کیو آر کد ریدر را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. این اپلیکیشن حجم بسیار اندکی دارد اما ابزار بسیار مفیدی محسوب می شود. 

-    پوش بولت (Pushbullet)، نرم افزاری که خیلی راحت گوشی شما را به هر دستگاهی متصل می کند!

با پوش بولت می توانید گوشی هوشمند خود را بسیار ساده تر از آنچه که فکر می کنید به رایانه خود و یا هر دستگاه دیگری نصب کنید. این نرم افزار یک بار توسط سازندگانش به گونه ای جامع بروز رسانی شد تا بتواند عاملیت بسیار بهتری را در اختیار کاربران بگذارد؛ برای مثال کاربران هم اکنون می توانند به واسطه آن در رایانه خود نیز به تاریخچه پیام های کوتاه خود دسترسی داشته باشند.

 پوش بولت قابلیت های اجتماعی سودمندی نیز دارد به این نحو که کاربر را قادر می سازد تا برای گروهی از مخاطبانش اعلان های فوری بفرستد و یا با آن ها ارتباط برقرار کند.

-    IFTTT، نرم افزاری برای تبدیل گوشی هوشمند به یک روبات خودکار

IFTTT  از شما دستور می گیرد تا نرم افزارها و خدمات مختلف را به یکدیگر متصل کند تا از این طریق اتوماسیون را به زندگی شما بیاورد. این نرم افزار زمانی که تشخیص می دهد که شما در خانه خود هستید قابلیت سکوت گوشی را غیرفعال می سازد تا هیچ تماسی را از دست ندهید و حتی اگر روزی بارانی را در پیش رو داشته باشید به شما یادآوری می کند که چتر خود را نیز بردارید.IFTTT   می تواند ساعت کاریتان را هم به شما یادآوری کند و همچنین زمانی که در تئاتر هستید گوشی شما را روی حالت سکوت قرار دهد.

-    لست پس (LastPass)، ابزاری که اجازه نمی دهد هیچ رمزی را فراموش کنید!

امروزه به دلیل افزایش مشغله های زندگی دیگر نمی توانید شخصی را پیدا کنید که بتواند همه رمزهای خود را تنها در ذهنش مدیریت و حفظ کند. به یاد آوردن همه این رمز ها چندان ساده نیست و به همین دلیل است که مجبور هستید که یک نرم افزار کارآمد مانند لست پس را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم افزار همه رمزهای شما را در یک مکان بسیار امن ذخیره می کند تا در هر زمان و مکانی که می خواهید به اکانت های خود دسترسی داشته باشید.

-    وای فای اتوماتیک (WiFi Automatic)، نرم افزاری برای صرفه جویی در مصرف باتری

اگر که از تمام شدن شارژ باتری گوشی خود خسته شده اید نرم افزار وای فای اتوماتیک را روی آن نصب کنید. این نرم افزار زمانی که به اتصال وای فای نیازی ندارید آن را غیر فعال می کند و از این طریق عمر عملکرد باتری گوشی را طولانی تر می سازد. وای فای اتوماتیک در مقایسه با IFTTT کاربرد بسیار ساده تری نیز دارد زیرا می تواند به خودی خود بین فعال سازی و غیر فعال سازی سیگنال وای فای و بهینه سازی انرژی باتری ارتباط برقرار کند.

-    لوکس (Lux)، ابزاری مفید برای تنظیم نور نمایشگر گوشی

بسیاری از کاربران عادت دارند که قبل از خوابیدن ایمیل ها و یا مقالات خود را مطالعه کنند. در چنین موقعیت هایی نور نمایشگرهای گوشی های موبایل حتی زمانی که میزان روشنی آن ها را روی پایین ترین حد قرار داده اید، بسیار زیاد است اما هم اکنون می توانید به کمک نرم افزار لوکس این روشنی را تا هر حدی که می خواهید تنظیم کنید. با استفاده از نوار اعلان این ابزار می توانید رنگ نمایشگر گوشی خود را حتی به آبی روشن تبدیل کنید. نسخه پولی این نرم افزار همچنین قادر است که به طور خودکار میزان روشنی را اندازه بگیرد و نور نمایشگر گوشی را متناسب با آن تنظیم کند.

منبع خبر: androidpit

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر