تکنولوژی جدید مایکروسافت خلاقیت انسانی را هدف قرار داده است

تکنولوژی جدید مایکروسافت خلاقیت انسانی را هدف قرار داده است

شرکت مایکروسافت محصولات جدید خود را معرفی کرد. این شرکت تمرکز خود را روی طراحی دستگاه های خود به نحوی که بتوان استفاده خلاقانه از آن ها انجام داد قرار داده است.

مایکروسافت در مراسم روز چهارشنبه خود در نیویورک در مورد ایده جدیدش" کاربر به عنوان خالق"صحبت کرد.
این شرکت توضیحاتی در مورد محصولات جدید خود نیز داد:
•    سرفیس استودیو، یک کامپیوتر همه کاره با یک صفحه نمایش لمسی با ضخامت 12.5 میلی متر؛
•    سرفیس دیال، یک دستگاه ورودی جدید با قابلیت بازخورد لمسی
•    سرفیس بوک i7؛
•    هدست وی آر برای ویندوز 10 که از پلت فرم ویندوز هولوگرافیک به عنوان هولولنز استفاده می‌کند.
•    یک اپلیکیشن پینت (نقاشی) با قابلیت سه بعدی؛ و
•    به روز رسانی خالق، یک تازه سازی ویندوز 10، ارائه دهنده ابزارهای خلق سه بعدی، جست و جوی آنلاین و اپلیکیشن ایکس باکس.
استیا ناتلا، مدیر عامل مایکروسافت گفت: " تکنولوژی ابزاری در دست بشریت است. ابزاری که نبوغ و خلاقیت ما را افزایش می‌دهد. رسانه‌های کامپیوتری جدید با تکنولوژی تنها شکل نمی‌گیرند."
در این رویداد سرفیس استودیو در مرکز توجه قرار داشت.
مایکل جود، مدیر برنامه ریزی در استریت کست/ فراست و سالیوان گفت که سرفیس استودیو به خاطر ظاهر و گرافیک بالا بسیار پرطرفدار است. این دستگاه به ما کمک می کند تا با به کار گیری گرافیک کارهای خلاقانه انجام دهیم.
راب اندرل، تحلیل گر ارشد اندرل گروپ، سرفیس استودیو 4.5K اولترا اچ دی صفحه لمسی را تحلیل کرد. او گفت که همه تهیه کنندگان تجهیزات اصلی، صفحه نمایش خود را بر اساس قیمت و بازده انتخاب می‌کنند. مایکروسافت صفحه نمایشی ساخته است که با ویندوز همخوان است، به این معنی که این محصول با ویندوز بسیار سازگارتر ازهرچیز دیگری که هم اکنون در بازار وجود دارد و یا بعداً خواهد آمد."
او گفت که تنها شرکتی که تا به حال این کار را انجام داده است اپل است.

مشخصات سرفیس استودیو

صفحه نمایش سرفیس استودیو شصت و سه درصد از تلویزیون 4K پیکسل بیشتری دارد و با قلم، دست و سرفیس دیال جدید کاملا سازگار است.
سرفیس استودیو در انواع مختلف و با پردازنده اینتل Core i5 و i7 موجود است و قیمت آن از 3000 دلار امریکا شروع می‌شود.
اندرل گفت: " این دستگاه می‌تواند جایگزین یک دیجیتایزر مدل بالا شود، و به کاربر اجازه می‌دهد که به صورت افقی و عمودی کار کند، چشم را آزار نمی‌دهد و صفحه آن به خوبی قابل دیدن است."
سرفیس استودیو از تاریخ 15 دسامبر امسال برای خرید موجود خواهد بود.

سرفیس بوک جدید
سرفیس بوک جدید پردازنده اینتل کور i5 و i7 دارد و در مدل‌های مختلفی ساخته شده است. طول عمر باتری آن تا 16 ساعت است و قیمت آن از 1500 دلار تا 2800 دلار متغیر است.

وی آر (VR) برای همه
اچ پی، دل، لنوو، ایسوس و ایسر اولین هدست های وی آر با قابلیت واقعیت ترکیبی با به روز رسانی ویندوز 10 کریتورز (Windows 10 Creators Update) را منتشر خواهند کرد. قیمت آن‌ها از 300 دلار شروع شده و با " لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای ارزان قیمت نیز کار می‌کنند."
واکنش مشتریان نسبت  وی آر و تکنولوژی‌های وی آر  نسبتاً مثبت بوده است و این حرکت نقطه ورود مایکروسافت به دنیای بازار مصرفی، به خصوص بازی‌های آنلاین خواهد بود.
چیزی که مایکروسافت ارائه می‌دهد از نظر قیمت و راحتی در استفاده بسیار از سیستم‌های وی آر اچ تی سی و اکولوس بهتر خواهد بود، چرا که این دو بسیار گران قیمت هستند و استفاده از آن‌ها به دلیل نیاز به دو دوربین بسیار دشوار است.

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر