لینک دانلود : اپ جی‌میل برای iOS به‌روزرسانی شد

لینک دانلود : اپ جی‌میل برای iOS به‌روزرسانی شد

گوگل یک تغییر بسیار مهم را داخل اپ جی‌میل روی پلتفرم iOS ارائه کرده است. این قابلیت مهم که در نسخه به‌روزرسانی شده قرار داده شده؛ امکان استفاده از ویژگی "unsend" ایمیل‌ها درست به‌فاصله کمی بعد از ارسال آن‌هاست. این قابلیت از چندی پیش روی پلتفرم آندروید عرضه شده بود و حالا از این حیث آندروید و iOS برابری می‌کنند.

اما اشتباه نکنید. قرار نیست که شما ایمیلی را به مخاطب خود ارسال کند و هر زمان که دوست داشتید آن را از صندوقی پستی وی بیرون بکشید. شما تها چند ثانیه فرصت دارید از ارسال یک ایمیل منصرف شوید. در حقیقت؛ گوگل تنها چند ثانیه اضافه‌تر در اختیار شما می‌گذارد که این فرصت را داشته باشید تا در صورت منصرف شدن از ارسال یک ایمیل؛ جلوی آن را بگیرید. این یعنی متوقف کردن ارسال یک ایمیل درست قبل از لحظه واقعی ارسال.

برای استفاده از این حالت؛ یک نوار در قسمت پایین صفحه‌نمایش در لحظه‌ای که روی دکمه "ارسال" کلیک می‌کنید؛ ظاهر می‌شود. اگر "undo" را انتخاب کنید دوباره آن نامه به جای اولش برمی‌گردد و می‌توانید با خیال راحت هر تغییری که دوست دارید در آن بدهید یا حتی آن را پاک کنید تا جلوی پشیمانی احتمالی گرفته شود.

به‌منظور دانلود نسخه جدید جی‌میل برای آیفون می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر