اندروید در اینستاگرام...!

اندروید در اینستاگرام...!

سیستم عامل اندروید به یک اکانت رنگارنگ در اینستاگرام مجهز شد!

امروزه هر شخصی یا به عبارت دیگر موجودیتی یک اکانت اینستاگرام دارد؛ از زوج هایی که دست در دست هم جهان را زیر پای خود می گذارند گرفته تا گربه ای خانگی که در همسایگی شما زندگی می کند؛ به همین دلیل اخیرا یک عضو دیگر هم به این شبکه اجتماعی محبوب پیوسته است: اندروید!

بله حقیقت دارد سیستم عامل موبایل شرکت گوگل هم از امروز به بعد در اینستاگرام حضور دارد. بدون شک با جست و جو کردن عبارت Android یافته های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد از این رو تنها باید آن نتیجه ای را انتخاب کنید که تنها عبارت Android را بر روی خود دارد و یک علامت آبی رنگ برجسته نیز در کنار آن می باشد. 

گوگل احتمالا سعی دارد که از طریق این اکانت سرویس ها و محصولات اندروید مبنای خود را ارتقاء دهد هرچند که در حال حاضر تنها 6 پست را در آن گذاشته تا به دنبال کنندگان این صفحه خوشامد گویی کند.

در این میان یک عبارت با محتوای " A grid of sweet treats and #AndroidAdventures " برای این اکانت گذاشته شده است از این رو می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک مطالب زیادی در ارتباط با اکوسیستم اندروید از جمله اطلاعاتی در ارتباط با محصولات و بروز رسانی های آینده مرتبط به این پلت فرم در این صفحه گذاشته شود. 

در این تصاویر شما می توانید به راحتی گوشی جدید پیکسل، چند ساعت Android Wear، دستگاه پیکسل C و اشاره هایی به سیستم های Android Pay و Android Auto را ببینید؛ علاوه بر این لولی پاپ، مارشمالو و نوقا هم در این تصاویر حضور دارند. 

گوگل می داند که انسان ها موجوداتی بصری هستند از این رو به این امر واقف است که هیچ راهی برای ثبت کردن همیشگی اندروید در ذهن کاربران مانند استفاده از تصاویر جالب و خنده دار نیست. سیستم عامل اندروید هم اکنون یک اکانت توییتر و گوگل پلاس نیز دارد به همین دلیل عجیب نیست که یک اکانت اینستاگرام هم برای این نرم افزار فراگیر و محبوب ساخته شود!

منبع خبر: androidguys

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر