داغ کردن آیفون 7 حادثه آفرید؛ این‌بار یک زن باردار استرالیایی

داغ کردن آیفون 7 حادثه آفرید؛ این‌بار یک زن باردار استرالیایی

یک زن استرالیایی ادعا کرده است داغ شدن بیش از حد گوشی آیفونش سبب سوختن دست او شده است. این چندمین بار است که گزارشی از آتش گرفتن و داغ شدن بیش از حد آیفون 7 اپل می‎شنویم که سلامت کاربران را با خطر مواجه کرده است

یک زن استرالیایی، که به خاطر سوختن دستش، راهی بیمارستان شده بود ادعا کرده است عامل این حادثه گوشی آیفونش است. دست راست ملانی تن پیلز دچار سوختگی درجه 2 شده است. او می‎گوید در حال تماشای تلویزیون گوشی را شارژ می‌کرده است که به خواب می‌رود. صبح با احساس درد و سوزش دست از خواب بیدار می‎شود. او با دستی کاملا قرمز راهی بیمارستان می‌شود که بیمارستان عامل آن را سوختگی در با یک جسم خارجی گزارش می‌کند.

ملانی، که آیفون 7 را مقصر سوختن دستش می‌داند، گوشی را به یک اپل استور می‌برد و جریان را تعریف می‌کند. اگرچه کارکنان اپل استور در ابتدا حرف او را باور نمی‌کنند، پس از مدتی مدیر اجرای فروشگاه با او تماس می‌گیرد تا گوشی را برای بررسی و آزمایش به آمریکا بفرستند.

هنوز مشخص نیست اشکالی در آیفون چنین حادثه‌ای را به وجود آورده است یا خوابیدن روی گوشی سبب شده تا هوا به مقدار لازم برای خنک شدن به دستگاه نرسد و گوشی هنگام شارژ شدن بیش از حد داغ شده باشد. در هر صورت ملانی فعلا از تعویض آیفون 7 خود امتناع کرده است و می‌گوید دیگر به آن اطمینان ندارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر