عرضه محصولات جدید سامسونگ در کنفرانس سامسونگ 2015

عرضه محصولات جدید سامسونگ در کنفرانس سامسونگ 2015

در کنفرانس بزرگ سامسونگ در نیویورک، این شرکت از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد: سامسونگ گلکسی Note5 و سامسونگ گلکسی S6 Edge+، هر دوی این گوشی ها صفحه نمایش هایی با سایز بزرگ دارند که در کنار رقبای خود مانند آیفون 6 پلاس، قرار خواهد گرفت.

هر دو دارای صفحه نمایش های 5.7 اینچی، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی هستند و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را دارند.
گوشی گلکسی S6 Edge+ طراحی صفحه نمایش خم شده را از گوشی قبلی حفظ کرده است ولی صفحه نمایش آن از 5.1 اینچ به 5.7 اینچ افزایش یافته  که از گوشی آیفون 6 plus با صفحه نمایش 5.5 اینچ، بزرگتر است. دیگر مشخصات گوشی تفاوت کمی با گوشی نسل قبل دارد، دوربین های اصلی و سلفی یکسان و رم گوشی که تنها یک گیگابایت از گوشی S6 Edge بیشتر است.
گوشی دیگری که امروز معرفی شد، سامسونگ گلکسی Note5 بود که به هدف بازار پسند بودن آن عرضه شده است.
شرکت یک لوازم جانبی جدید دیگر هم برای هرکدام از گوشی های هوشمند جدید رونمایی کرده است، یک صفحه کلید فیزیکی که می تواند بر روی صفحه نمایش گوشی قرار گیرد و قسمت پایین صفحه نمایش 5.7 اینچی را پوشانده است. این صفحه کلید، مانند صفحه کلید فیزیکی بلک بری عمل می کند.

keyboardیک بار که بر روی آن ضربه زده شود، گوشی این ابزار را شناسایی می کند. این صفحه کلید در پایین صفحه لمسی گوشی قرار می گیرد و برای زمانی که کلیدها فشرده می شوند و باید توسط صفحه زیرین آن حس شوند، احتیاجی به باتری اضافه یا بلوتوث ندارد. متاسفانه، در این کنفرانس، تاریخ عرضه و یا قیمت این لوازم جانبی مشخص نشد.
علاوه بر گوشی های جدید، سامسونگ جزئیات بیشتری را در مورد سرویس پرداخت موبایل توضیح داد، Samsung Pay، در 29 مرداد در کره عرضه می شود. شرکت گفته است که Samsung Pay در دستگاه های گلکسی Note5 و گلکسی S6 Edge+ به صورت پیش فرض قرار گرفته است و در گوشی های گلکسی S6 و S6 Edge این نرم افزار، به روز شده  و قرار خواهد گرفت.
تفاوت بزرگ این سرویس با سرویس Apple Pay اینست که سرویس سامسونگ با هر ترمینال و سیستم کارت اعتباری سنتی هم کار می کند ولی سرویس Apple Pay تنها با ترمینال هایی که NFC reader دارند کار می کند.
یک بار که این سیستم تنظیم شود، کاربران قادر خواهند بود که سرویس Samsung Pay را باز کرده و با انتخاب یک کارت اعتباری و تعیین هویت از طریق رمز عبور یا اثر انگشت، خرید را انجام دهند. از آنجایی که این سرویس به ترمینال های NFC احتیاجی ندارد، (البته با آنها نیز می تواند کار کند) کاربران باید اسلات قدیمی گوشی خود را با کارت های اعتباری قابل لمس تعویض کنند.
سامسونگ در این کنفرانس از ساعت هوشمند Gear S2 نیز پرده برداری کرد. این ساعت صفحه ی کوچک و گردی دارد. شرکت جزئیات زیادی در مورد این ساعت بیان نکرد و قول داد که جزئیات کامل را در ماه آینده، فاش کند.

watchسامسونگ گلکسی Note5 و گلکسی S6 Edge+ دیروز به صورت رسمی برای همه کشورها عرضه شد. هر دوی این گوشی ها در رنگ های سفید مرواریدی، سیاه کبود، طلایی و تیتانیوم نقره ای موجود خواهند بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر