Google Earth حالا در واقعیت مجازی

Google Earth حالا در واقعیت مجازی

تمامی سیاره درون HTC Vive شما...

مدل تماماً زمینی مجازی، که گوگل بیش از یک دهه در نهایت به آن رسید اکنون به قدم بزرگ بعدی خود رسید: Google Earth حالا در واقعیت مجازی در دسترس است. برای اولین بار، کاربران می توانند در بین خیابان های واقعی شهر قدم بگذارند، میان دره ها پرواز کنند و به هر کجا که می خواهند در سراسر جهان بروند، همه در یک تجربه واقعیت مجازی کاملاً همه جانبه.

واقعیت مجازی گوگل همه 196.9 میلیون مایل مربع از این سیاره را پوشش می دهد، بنابراین اگر نمی توانید تصمیم بگیرید اولین قدم در سفر مجازی خود را کجا بگذارید، خوشبختانه گوگل تورهای سینمایی را در آن گنجانده  و مقاصدی را از طریق مکان هایی مثل رود آمازون، مرکز شهر منهتن، گراند کانیون و خرابه های رم ارائه داده است. اگرچه هنوز Google Sky در آن نیست، با این حال هنوز هم می توانید zoom out (کوچک نمایی تصویر) کنید و همانطور که به این تیله آبی مجازی ما (زمین) می نگرید، در فضا پرواز کنید.

انتشار اولیه آن رایگان است و همین حالا در Steam در دسترس است، بنابراین کاربران می توانند با هدست های HTC Vive سازگار با آن سیاره سرخ (مریخ) و سیاره  آبی (زمین) را بدون حتی ترک کردن اتاق خود بنگرند. با توجه به نکات انتشار آن، Google Earth حتی به پلت فرم های بیشتری (و احتمالاً Google Daydream) زمانی در سال آینده می آید.

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر