تصویر خانم باحجاب وارد اموجی ها شد

تصویر خانم باحجاب وارد اموجی ها شد

تلاش برای متنوع‌تر کردن اموجی یا شکلک‌ها همچنان ادامه دارد و حالا تصویری تازه به این مجموعه اضافه شده است.

به گزارش هم رسان، شرکت یونیکُد، گروه سازنده پشت اموجی های گوشی‌ها و رایانه‌های شخصی است و در سال‌های اخیر برای متنوع‌تر کردن اموجی ها تلاش بسیاری نموده است. حال رنگ پوست‌های مختلف اضافه شده و اخیراً گوگل پیشنهاد اضافه کردن گزینه‌های بیشتر برای زنان شاغل را داده است. در آخرین پیش نویس شکلک‌های جدید یعنی Unicode 10.0 یک زن با پوشش روسری (به عنوان حجاب زنان مسلمان) ارائه شده است.
این اموجی، برای زنانی که حجاب، بخش بزرگی از هویت بصری آن‌ها است، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. یونیکد همچنان درصدد رفع نیاز مردم مختلف جهان است. در این اموجی ها دو مدل حجاب روسری و مقنعه ارائه شده است.

هنوز مشخص نیست دقیقاً چه زمانی Unicode 10.0 منتشر خواهد شد اما در Unicode 9.0 بسیاری از شکلک‌های جدید وجود دارد که قرار است به زودی منتشر شوند و در میان آن‌ها اموجی های shruggie guy، facepalm و سلفی وجود دارد. انتظار می‌رود اموجی های جدیدی مانند بشقاب پرنده، شیرینی‌ها، برخی از دایناسورها و زامبی‌ها نیز در فهرست جدید گنجانده شوند.

منبع خبر: hamresan

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر