با خوردن موز به کاهش وزن خود کمک کنید

با خوردن موز به کاهش وزن خود کمک کنید

موز با طعم خوبی که دارد و کالری و چربی بسیار کمش می‌تواند یک عامل اثر گذار در لاغری اشخاص محسوب شود.

کم بودن میزان گلوکز در موز سبب می‌شود قند خون در قیاس با دیگر غذاها به میزان مناسبی بالا برود و همچنین گلوکز پایین در این میوه در کنترل گرسنگی اثر داردکه در مجموع این عوامل می‌تواند در لاغری موثر باشد.
موز سرشار از فیبر است و گلوکزآن پایین بوده که سبب می‌شود زمان بیشتری را احساس سیری کنید. موز با طعم خوبی که دارد و کالری و چربی بسیار کمش می‌تواند یک عامل اثر گذار در لاغری اشخاص محسوب شود.
افرادی که در هر هفته ۱۰ تا ۱۲ عدد موز می‌خورند، وزن متعادلشان را می‌توانن حفظ کنند، البته مهم این است که نباید ازغذاهای چرب زیادی استفاده کنند زیرا خوردن غذای چرب با غذاهای قنددار مانند موز سبب انباشته شدن چربی در بدن می ‌شوند.
سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ استکان شیر کم‌چرب مخلوط کنید، می‌توانید ماست رانیز جایگزین شیر کنید. برای درست کردن یک نوشیدنی‌ای که در عین حال خوشمزه است و سبب کاهش وزن می‌شود، تنها کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کرده و یا به جای استفاده از یخ، موز را از چند ساعت قبل در فریزر بگذارید. این رژیم ساده کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از حدود ۳ کیلو از وزن‌تان کاهش یابد.

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر