Super Cat Bros، یک بازی زیبا بر مبنای بازی های قدیمی نینتندو برای پلت فرم های iOS و اندروید!

Super Cat Bros، یک بازی زیبا بر مبنای بازی های قدیمی نینتندو برای پلت فرم های iOS و اندروید!

سوپر کت بروز یک بازی پرشی (platforming) رایگان است که می تواند به کمک ویژگی های تصویری زیبا و غیر عادی و همچنین قابلیت های کنترلی ساده و بسیار خوب خود توجه کاربر را برای مدت زمان زیادی به خود جلب کند.

این بازی به واسطه مکانیک های گیم پلی و نقشه هایی که دارد تصاویر مجموعه بازی های سوپر ماریو (Super Mario) را در ذهن تداعی می کند با وجود این داستان اختصاصی خود را دارد که اگر که به ژانر آن علاقمند باشید، می تواند اوقات بسیار خوبی را برای شما فراهم سازد. 

سوپر کت بروز شش کاراکتر قابل انتخاب گربه ای با قابلیت های خاص را در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر بتواند در جریان 50 مرحله این بازی پازل های مختلفی را حل کند. این گربه ها علاوه بر این نیروهایی کمکی مخصوص به خود را نیز در اختیار دارند که به دستور کاربر فراخوانده می شوند تا به آن ها کمک کنند. 

این بازی زیبا برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و از یک طرح کنترلی ساده ولی بسیار جالب بهره می برد. یکی از ویژگی های عجیب این بازی این است که هیچ کلید پرشی برای آن طراحی نشده با وجود این مکانیک هوشمندانه آن این امکان را فراهم می کند که کاراکتر بازی در مکان های مورد نیاز از روی موانع مختلف بپرد. 

سایر حرکات کاراکترها نیز تنها به کمک دکمه های مجازی تعبیه شده در قسمت چپ و راست نمایشگر کنترل می شوند به این نحو که با یک بار فشار دادن طولانی این دکمه ها کاراکتر قدم بر می دارد و با دو بار لمس کردن آن، می دود. شاید در برخورد اول استفاده از این طرح کنترلی کمی برای شما عجیب باشد اما پس از این که مدتی را با سوپر کت بروز گذراندید به راحتی با نحوه عملکرد قابلیت های کنترلی آن آشنا می شوید.

سوپر کت بروز یک بازی رایگان می باشد که برای پلت فرم های اندروید و iOS عرضه شده است؛ این بازی خرید های داخلی هم دارد. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر