پنج نمونه از بهترین آنتی ویروس‌های سیستم‌عامل ویندوز ده

پنج نمونه از بهترین آنتی ویروس‌های سیستم‌عامل ویندوز ده

پنج نمونه از بهترین آنتی ویروس‌های سیستم‌عامل ویندوز ده


آنتی ویروس نورتون
آنتی ویروس نورتون نرم‌افزاری است که توسط شرکت سیمانتک برای پیشگیری از ورود بدافزارها به رایانه‌ها و پاکسازی آنها ارائه شده‌است. این آنتی ویروس با استفاده از پایگاه داده‌های خود و تحلیل اکتشافی،ویروس‌ها را شناسایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مسدودکننده‌ی هرزنامه‌های ایمیلی و حفاظت در برابر فیشینگ اشاره کرد. آنتی ویروس نورتون بر روی سیستم ‌عامل‌های ویندوزو مکینتاش اجرا می‌شود و نسخه‌های قدیمی آن (برخلاف نسخه جدید آن که بصورت معمولی برروی ویندوز هفت اجرا می‌شود) فقط با استفاده از یک بسته به ‌روز رسانی برروی ویندوز هفت قابل اجرا هستند.
از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به حفاظت در لحظه و کشف و شناسایی بدافزارها حتی پیش از اینکه شروع به اقدامات مخرب کرده باشند، اشاره کرد. نکته‌ی جالب در مورد این آنتی ویروس ارائه‌ی کنسول مدیریتی آنلاین برای حفاظت از سیستم‌های ویندوز، اندروید و مکینتاش می‌باشد.
علاوه بر اینها، در صورتی که آنتی ویروس نورتون نتواند سیستمی را در برابر ویروسی خاص محافظت کند، شرکت توسعه‌دهنده هزینه‌ی آنتی ویروس را به کاربر برمی‌گرداند و به علاوه خسارات وارده را نیز جبران می‌کند. نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار با سیستم‌عامل ویندوز ده سازگار است و قیمت آن چیزی بین 44.99 تا 79.99 دلار است.در واقع قیمت خرید آن به تعداد دفعات نصب و سطح حفاظتی آن دارد. نسخه سال آینده‌ی این نرم‌افزار در حال حاضر تحت تست بتا می‌باشد.
آنتی ویروس کاسپرسکی
آنتی ویروس کاسپرسکی یکی ازنرم‌افزارهای آنتی ویروس معروف است که توسط شرکت کاسپرسکی ساخته شده ‌است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به حفاظت،کشف و نابودی ویروس کامپیوتری، تروجانها، کرم‌ها، جاسوس‌ها و نرم‌افزارهای تبلیغاتی،کشف و نابودی روت‌کیت‌های ناشناخته، کشف و از بین بردن روت‌کیت‌ها، جلوگیری از هک در چت روم‌، اسکن هم‌زمان اینترنتو ای‌میل، قطع بدافزارها به طور سریع و بدون کسب اجازه، ابزارهایی جهت امنیت لوح‌ها و پشتیبانی رایگان از مشکلات کاربران در تالار گفتگو اشاره کرد. نسخه‌ی جدید این آنتی ویروس با سیستم‌عامل ویندوز ده سازگار است و در لیست بهترین آنتی ویروسها، در صدر لیست قرار میگیرد. این آنتی ویروس به دلیل اسکن‌های سریع، رابط گرافیکی بصری و حفاظت فوق‌العاده در برابر بدافزار شناخته‌شده و مشهور است.

kav-2016-box-200x285


آنتی ویروس مک‌آفی
نسخه‌ی جدید این آنتی ویروس با سیستم‌عامل ویندوز هشت و نسخه‌های بالاتر سازگار است. بخش‌های مختلف این آنتی ویروس شامل، اسکن سیستم، تاریخچه‌ی امنیت و تنظیمات فایروال میشود. نسخه‌ای از این نرم‌افزار برای یک سیستم و برای استفاده‌ی به مدت یک ساله، به قیمت 34.99 دلار است.
این نرم‌افزار در زمینه‌ی حملات مخرب بر پایه‌ی وب و مسدودکردن آدرس‌های مخرب به خوبی عمل می کند.  

mcafee-209x300


آنتی ویروس Vipre
این آنتی ویروس به اندازه‌ی آنتی ویروس‌های قبلی شناخته شده و مشهور نیست، اما این به این معنی نیست که این آنتی‌ ویروس در زمینه‌ی اقدامات فعالانه در برابر بدافزارها ناتوان است. از قابلیتهای نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار می‌توان به اسکن سریع و رابط بروزرسانی برای استفاده‌ی بهینه اشاره کرد. به علاوه این آنتی ویروس در زمینه‌ی محافظت در لحظه در برابر موتور جستجو قابلیت‌های فراوانی دارد.

vipre-300x225


ویندوز دیفندر
ویندوز دیفندر که درگذشته با نام نرم‌افزار ضد جاسوس مایکروسافت شناخته می‌شد، نرم‌افزاری است که شرکت مایکروسافت آن را برای جلوگیری، حذف وقرنطینه‌کردن برنامه‌های جاسوسی ساخته‌است. این نرم‌افزار به طور پیش‌فرض همراه ویندوز ویستا و ویندوز هفت است و نسخه‌های ویندوز اکس‌پیو ویندوز سرور۲۰۰۳در وبگاه مایکروسافت به طور رایگان برای دانلود وجوددارد. در واقع این نرم‌افزار به صورت توکار در سیستم‌عامل ویندوز نصب شده است. همین ویژگی باعث شده است که برای کاربرانی که با نصب نرم‌افزار روی سیستم‌عامل مشکل دارند، جذاب باشد.

میتوانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر