دستگاهی که مانع دزدی از وای‌فای می‌شود

دستگاهی که مانع دزدی از وای‌فای می‌شود

اسکنر شبکه Fingbox به همراه اپلیکیشن اختصاصی خود و با مشارکت روتر بی‎سیم شما باعث عملکرد صحیح و حفظ امنیت شبکه وای‎فای شما می‎شود. این مجموعه (سخت‌افزار و نرم‌افزار) علاوه بر افزایش سطح امنیت شبکه بی‎سیم خانگی امکانات و قابلیت‎های زیاد دیگری را نیز به شما ارائه می‎کند. برای آشنا شدن با قابلیت‎های این اپلیکیشن و استفاده از آن به شما پیشنهاد می‎کنیم در ادامه این مقاله کوتاه با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری

Fingbox یک اسکنر شبکه چند منظوره و کاربردی به همراه یک اپلیکیشن اختصاصی است که به گونه‎ای طراحی شده تا به شیوه‎ای کاملا آسان از شبکه خانگی شما محافظت کند. Fingbox با ظاهری زیبا، جمع و جور و استفاده از رنگ‎های ساده و جذاب شما را با گزینه‎های پیچیده و فنی خسته نمی‎کند و این طراحی سخت‌افزاری ساده در کنار روتر بی‎سیم شما جلوه‎ای تازه به تجهيزات شبکه خانگی شما می‎دهد.
قابلیت‎های کاربردی

وقتی به شبکه محلی خود متصل می‎شوید، این اسكنر شبکه به طور زنده و بلادرنگ شبکه خانگی شما را تحت نظر قرار می‎دهد. با استفاده از اپلیکیشن همراه این اسکنر که برای هر دو پلتفرم iOS و آندروید موجود است شما می‎توانید به راحتی وضعیت شبکه خود را بررسی کرده و دسترسی افراد مزاحمی‎ که تلاش می‎کنند به شبکه شما نفوذ پیدا کنند را مسدود کنید.

همچنین با استفاده از این اسكنر شبکه شما می‎توانید سریع‎ترین و کندترین نقاط دسترسی به وای‎فای در خانه را شناسایی کنید. Fingbox تمام دستگاه‎های متصل به شبکه را نیز تحت نظر قرار می‎دهد و به این ترتیب شما می‎توانید به سرعت دستگاه‎هایی را که بیشترین پهنای باند شبکه را مصرف می‎کنند شناسایی کنید.

علاوه بر این‎ها، قابلیت نظارت والدین به شما اجازه می‎دهد تا امکان دسترسی دستگاه کودکان به شبکه را مسدود کرده یا آزاد بگذارید. این اسکنر همچنین قادر است تا وضعیت اتصال به اینترنت را در بازه‎های زمانی مختلف ردگیری کند و کیفیت اتصال به شبکه اپلیکیشن‎های شما نظير برنامه‎های ویدیویی و شبکه‎های اجتماعی را تحت نظر داشته باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سخت افزار Fingbox را به روتر وای‎فای خود متصل کرده و اپلیکیشن آن را روی تلفن هوشمند خود دانلود كنيد و به سادگی کنترل امور را در دست بگيريد.
قیمت و تاریخ عرضه

همین حالا می‎توانید Fingbox را از سایت Indiegogo پیش خرید کنید. قیمت تعیین شده برای پیش خرید این مجموعه (سخت‌افزار و نرم‌افزار) برای دو هزار نفر اول سفارش 45 دلار تعیین شده است و قرار است در ماه ژوئن 2017 وارد بازار شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر