Call of Duty :Black Ops 3 مخصوص کامپیوتر های خانگی

Call of Duty :Black Ops 3 مخصوص کامپیوتر های خانگی

Call of Duty :Black Ops 3 مخصوص کامپیوتر های خانگی


با اعلام آقای مارک لامیا (Mark Lamia  ) ، رئیساستودیو طراحی این محصول مبنی بر اینکه Call of Duty : Black Ops 3کامپیوتر های خانگی دارای قابلیت های پشتیبانی قوی خواهند بود ، Treyarchموجود در طول Gamescom هر چه بیشتر با شک و شبهه وارد بازار شد . وی گفته است : " اگر کاربران واقعا بر روی تجهیزات خود سرمایه گذاری داشته اند ، ما قصد داریم تا بهای آن را بپردازیم " .با این وجود باز هم در طول Gamescom، Treyarchضعیف تر از آنچه که انتظار می رفت در نسخه مخصوص کامپیوتر های خانگی(  PC )  دارا باشد ، عمل کرده است .
گزینه های زیر را در مورد این محصول در نظر داشته باشید :
    سرور های 100 در صد طبقه بندی شده  .
    تصاویر مجزا برای بازی هم زمان دو نفر .
    پشتیبانی بی عیب و نقص کنترل کننده ها .
    پیمایش قوی GPU ، SLI و بهینه سازی نحوه تیر اندازی و پشتیبانی با استفاده از نمایشگر 4K .
    اسلایدر های FOV .
    تصاویر ویدئویی نمایش یافته در ثانیه Cap Slider .
    ارتقاء ارتباط مکتوب و نوشتاری که در حین بازی و همچنین قبل از شروع بازی در دسترس افراد است .
    کارت های تجاری مجازی فوق العاده .
    ضد تقلب های Treyarch یا همان (TAC) .


به نظر می رسد بهتر است که" پیمایش قوی GPU " را هم مانند " SLI و بهینه سازی نحوه تیراندازی " که در Black Ops 3 گنجانده شده است مورد دقت قرار دهیم ، اما با این وجود یکی از مهمترین جنبه هایی که Treyarch ها را به بازی های واقعی تبدیل کرده است اسلایدر های FOV آن است . همچنین یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Treyarchها همان تعدادفایل های ویدئویی نمایش یافته درثانیهCap Slider آن می باشد که به ویژه این روزها از اهمیت خاصی برخوردار است .Treyarch همچنین اضافه می کند که : " هر چه ما ویژگی های پیشرفته گرافیکی بهتر و بهینه سازی های بیشتری را بر روی سیستم انجام می دهیم ، ارزیابی جدیدی بر نحوه عمل تغییرات جدید خود بر روی سیستم داریم پس با استفاده از محصولات ما همواره به روز خواهید بود . مطمئن باشید که هدف نهایی مجموعه Treyarchداشتن بهترین عملکرد در برابر بیشترین تعداد محصولات ارائه شده می باشد . "
Treyarch دوباره اضافه می کند که : "Call of Duty: Black Ops 3در سوم ماه نوامبر به کیفیت سیستم های Xbox یک و PS4 و PC خواهد رسید و این دقیقا در حالی است که نسخه های 360 Xbox و  PS3مدتی پس از آن وارد بازار خواهند شد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر