Liquidware مدیریت دسکتاپ‌های ابری آمازون را به عهده می‌گیرد

Liquidware مدیریت دسکتاپ‌های ابری آمازون را به عهده می‌گیرد

سرویس‌های وب آمازون مجهز به آزمایشگاه‌های تخصصی مجازی‌سازی دسکتاپ تحت عنوان Liquidware برای کمک به مدیریت دسکتاپ‌های ابری بعنوان سرویس، هستند

سرویس وب آمازون دریافته است که سیستم دسکتاپ- بعنوان- سرویس نیاز به مدیریتی منسجم دارد.

سرویس‌های وب آمازون مجهز به  آزمایشگاه‌های تخصصی مجازی‌سازی دسکتاپ تحت عنوان Liquidware برای کمک به مدیریت دسکتاپ‌های ابری- بعنوان- سرویس، هستند.
Liquidware's schtick  یک عملکرد نظارتی دسکتاپ برای پیشبرد درک درستی از چگونگی  مجازی سازی دسکتاپ های  مذکور و حفظ این مجازی سازی در ادامه است. همین امر باعث شده شرکت آمازون  قدمهای رو به پیشرفتی را بر دارد زیرا مجازی سازی دسکتاپ به دلایل امنیتی مفید بوده و از این طریق می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد، اما باید توجه داشت که این امر نیاز به زیرساختهای پایان پروژۀ زیادی دارد.
Tyler Rohrer بنیانگذار Liquidware خطاب به سایت Register  گفته " چند ماه پیش سرویس‌های وب آمازون تصمیمی گرفتند مبنی بر تغییر دسکتاپ ها به دسکتاب های- بعنوان- سویس." اواذعان داشته " در نه ماه گذشته ما وقت خود را صرف این موضوع کردیم که با بررسی محدوده‌ها و مناطق مختلف ببینیم کجا می‌توانیم مهارتهای مجازی‌سازی دسکتاپ را پیاده و اجرا کنیم."
Rohrer این نکته را نیز اضافه کرد که " اگر شما در حال انجام مجازی‌سازی دسکتاپ بصورت درون-سازمانی بوده و از آن راضی هستید و سرویسهای وب آمازون را برای سایر المانها استفاده کرده‌اید، این نشان می‌دهد شما آمادگی کشف فضای جدید کاری را دارید."
با توجه به گفته های این شخص و با بررسی مشاهدات مرتبط میتوان نتیجه گرفت که سرویسهای دسکتاپ وب آمازون در حال پیشرفت و رشد هستند. این سرویس‌ها اخیرا دسکتاپهای مجهز به GPU( واحدهای پردازش گرافیکی) را اضافه کرده‌اند  که از تمام مرورگرها قابل دسترس بوده و هزینه آن بصورت ساعتی محاسبه می‌شود. هم‌چنین برای کاربران شرایطی را فراهم کرده که بتوانند با یک شرکت متخصص در زمینه مدیریت دسکتاپ مجازی در ارتباط باشند.

 

روناک قدیمی

روناک قدیمی

روناک ليسانس عمران داره، كارشناسي ارشد مهندسي ترافيك و حمل و نقل ، آيلتس جنرال ٦.٥ ، وی مدت ١ ساله كه تو پژوهشگاه حمل و نقل ترافيك مشغول به كار هست ، کنجکاو هست که با فناورياي جديد آشنا باشه ، چون يادگيري چيزاي جديد رو كلا دوس داره و همیشه به دنبال یه چالش جدید هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر