کتاب «۵۰ روش برای مدیریت تیم فروش» منتشر شد!

کتاب «۵۰ روش برای مدیریت تیم فروش» منتشر شد!

کانون نشر علوم کتاب «۵۰ روش برای مدیریت تیم فروش» به ترجمه یحیی علوی و فرزانه شوقی لیسار را وارد بازار کتاب ایران کرد. این کتاب با سبک نوشتاری بسیار ساده و به‌روز، نحوه مدیریت تیم فروش را با ۵۰ روش کاربردی شرح داده است.

کتاب «۵۰ روش مدیریت تیم فروش» در ۵ آذرماه به طور رسمی معرفی و رونمایی شده است و اکنون در بازار قابل خریداری است. این کتاب به بیانی ساده و آسان نحوه مدیریت تیم فروش را برای مدیران فروش، کارشناسان فروش، دانشجویان و به‌ویژه آن‌هایی که علاقه‌مند به مفاهیم مدیریتی هستند، تشریح کرده است.

مفاهیم، موضوعات و مباحث اصلی مدیریت تیم فروش مطرح و روش‌های مهم و کارآمد در مدیریت تیم فروش به زبانی ساده و شیوا نقل شده است و مترجمان کوشیدند تا در ترجمه مطالب کتاب، بومی‌سازی مفاهیم را طبق فرهنگ فروش در کشور ایران لحاظ کنند.

این کتاب با سبک نوشتاری بسیار ساده و به‌روز، نحوه مدیریت تیم فروش را با ۵۰ روش کاربردی شرح داده است و مثال‌های ارایه‌شده در متن این کتاب، فهم و درک مطالب را ساده و روان ساخته‌اند. در پایان هر فصل پرسش‌هایی مطرح شده است که ذهن خواننده را درگیر موضوع مطرح شده می‌کند و خواننده با یافتن پاسخ پرسش و مطالعه کامل کتاب، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را جهت مدیریت تیم فروش، گسترش خواهد داد.

فصول و عناوین کلی این کتاب شامل «توسعه فردی»، «ارتباطات»، «ایجاد روابط»، «انگیزه» و «پیشرفت فردی و تیمی» است که در هر بخش ترفندهایی کاربردی با مثال شرح داده‌ شده‌اند.

کتاب «۵۰ روش برای مدیریت تیم فروش» در ۱۶۴ صفحه و به قیمت ۱۴ هزار تومان عرضه شده است. علاقه‌مندان برای خرید و دریافت این کتاب می‌توانند به مراکز فروش کتاب‌های «کانون نشر علوم» مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۴۹۱۱-۰۲۱ و ۶۶۹۶۱۵۶۸-۰۲۱ تماس بگیرند. تمام سود حاصل از فروش این کتاب به شیرخوارگاه حضرت رقیه اهدا شده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر