ارائه گزینه های جدید ذخیره سازی ابری برای آفیس اندروید توسط مایکروسافت

ارائه گزینه های جدید ذخیره سازی ابری برای آفیس اندروید توسط مایکروسافت

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که کسانی که از آفیس به طور سیار و در حرکت استفاده می کنند از این پس گزینه های بیشتری برای ذخیره سازی فایل های خود در فضای ابری در اختیار خواهند داشت.

همچنین این شرکت افزود که برنامه مشارکت در فضای ابری (CSPP) از هم اکنون برای تمام اپلیکیشن های آفیس موجود در گوگل پلی استور در دسترس خواهد بود. این ویژگی قبلا در دسترس کاربران نسخه دسکتاپ این نرم افزار بود، اما کاربران موبایل، گزینه ای برای باز کردن و یا ویراش اسناد خود از مکان های دیگر ذخیره سازی را نداشتند.

در واقع، شما اکنون می توانید راه حل فضای ذخیره سازی خود را به هر یک از برنامه های آفیس مورد نظر خود، بیفزایید. برای اینکار کافیست که به منوی Add a place در نسخه جدیدی اندرویدی برنامه های آفیس مراجعه کنید.

به این ترتیب شما قادر هستید که اسناد خود را در فضای ابری ویرایش و یا ذخیره کنید و آن را در OneDrive به اشتراک بگذارید. همچنین، با استفاده از اپلیکیشن ارائه دهنده سرویس خدمات ابری، می توانید برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت را به طور مستقیم باز کنید.

در حال حاضر تنها چند گزینه برای ذخیره سازی در فضای ابری همچون دراپ باکس، باکس، اگنایت و تن سنت در اختیار کاربران آفیس قرار گرفته، اما مایکروسافت اعلام کرده که در آینده نزدیک گزینه های بیشتری را ارائه خواهد کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر