انتشار بازی جدید موبایلی بوکسور افسانه‌ای راکی در روز 18 آذر

انتشار بازی جدید موبایلی بوکسور افسانه‌ای راکی در روز 18 آذر

برخی از شما ممکن است آگاه نباشید که امسال 40 امین سالگرد به روی پرده‌ی سینما رفتن فیلم اصلی «راکی» (Rocky) است. به مناسبت این سالگرد، استودیوی بازی‌سازی MGM Interactive و توسعه‌دهنده‌ی Tapinator تصمیم دارند تا بازی جدید موبایلی راکی را منتشر کنند.

این بازی در ابتدا گفته می‌شد تا یک‌چهارم دوم سال 2016 میلادی عرضه می‌شود، اما این وعده عملی نشد و حالا بر اساس آخرین زمان‌بندی، باید در روز 8 ام دسامبر (18 آذرماه) شاهد انتشار آن برای دستگاه‌های آی او اسی در اپل اپ استور باشیم. بازی جدید راکی به صورت رایگان قابل دانلود و نصب خواهد بود، اما فعلاً باید گفت که عنوان منحصری برای سیستم عامل آی او اس به حساب خواهد آمد.

طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان، راکی در این بازی با معروف‌ترین رقبایش، از جمله آپولو کرید (Apollo Creed)، کلابر لنگ (Clubber Lang) و ایوان دراگو (Ivan Drago) روبرو خواهد شد. بازی موبایلی راکی از مکانیک گیم پلی «مبارزه‌ی لمسی زمانی» برخوردار خواهد بود و به شما اجازه می‌دهد تا در مقابل بازیکنانی از سراسر جهان قرار بگیرید.

علاوه بر مسابقات بوکس، کاربران فرصت مدیریت یک باشگاه بوکس با 37 بوکسر مختلف را نیز خواهند داشت. از همان ابتدا نمی‌توانید با همه این بوکسرها بازی کنید، اما هر چه در بازی پیشرفت کنید، توانایی باز کردن تعداد بیشتری از آن‌ها را خواهید داشت.

به علاوه، کاربران می‌توانند با پیشرفت در بازی، قدرت‌های خاص هر بوکسر را نیز باز کنند. 5 مینی گیم تمرینی نیز برای بازی وجود دارد. اگر حال و حوصله‌ی بازی آنلاین با سایر بازیکنان را ندارید، همیشه می‌توانید بوکسر مورد علاقه‌ی خود را با میک (Mick)، مربی باتجربه‌تان، تمرین دهید و توانایی‌های او را بهبود ببخشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر