چطور سرویس شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ را فعال کنیم؟

نحوه فعال سازی شارژ خودکار کیف پول مشترک اسنپ و آپ.jpg

کیف پول مشترک اسنپ و آپ به تازگی عرضه شده و حالا به ویژگی سرویس شارژ خودکار هم مجهز شده است. اما چطور سرویس شارژ خودکار را فعال کنیم؟

حدود یک ماه پیش بود که اسنپ و آپ به صورت مشترک از کیف پول خود رونمایی کردند. سپس همین چند روز پیش بود که اسنپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کیف پول به قابلیت شارژ خودکار مجهز شده است. این قابلیت بی شک مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار خواهد گرفت زیرا به لطف این قابلیت عملا کیف پول اسنپ و آپ به کارت بانکی کاربر متصل می‌شود و زمانی که موجودی کیف پول از حد معینی کمتر شود، آپ به صورت خودکار، کیف پول را مجددا شارژ می‌کند.

برای استفاده از این قابلیت کاربردی، بایستی سرویس شارژ خودکار این کیف پول را فعال کنید. با فیسیت همراه باشید تا نحوه فعال سازی سرویس شارژ خودکار را آموزش دهیم.

نحوه فعال سازی سرویس شارژ خودکار کیف پول آپ و اسنپ

قبل از اینکه بخواهید سرویس شارژ خودکار را فعال کنید، ابتدا باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین برای این کار از طریق اپلیکیشن آپ اقدام کنید. سپس باید مراحل زیر را طی کنید:

1- وارد اپلیکیشن آپ شوید؛ پس از انتخاب کیف پول، گزینه‌ی تنظیمات و سپس شارژ خودکار کیف پول را انتخاب کنید.

2- در این مرحله توضیحاتی در چهار بخش درباره‌ی فعال‌ کردن این سرویس می‌بینید. پس از این توضیحات، وارد مرحله‌ی فعال‌سازی این سرویس می‌شوید.

3- در ابتدا مدت زمان قرارداد خود را تعیین کنید.

4- سپس در گزینه‌ی دوم حداقل مبلغی که می‌خواهید همیشه در کیف پول شما موجود باشد را انتخاب کنید.

5- در مرحله‌ی بعد، کد ملی خود را وارد کنید. ضمنا فراموش نکنید که سیم‌کارت باید متعلق به خودتان باشد.

فعال سازی شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ1
فعال سازی شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ - بخش اول -

6- سپس بانک خود را انتخاب می‌کنید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی یا اینترنت‌بانک احراز هویت می‌شوید.

7- در مرحله آخر جزئیات قرارداد ثبت‌شده نمایش داده می‌شود. متن توافق‌نامه‌ی قرارداد را مطالعه کنید و مربع تایید موافقت با شرایط و قوانین را تیک بزنید و در نهایت قرارداد خود را تایید کنید.

8- به این ترتیب سرویس شارژ خودکار در کیف پول مشترک آپ و اسنپ، فعال خواهد شد.

فعال سازی شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ 2.jpg
فعال سازی شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ - بخش دوم -

امنیت کیف پول اسنپ و آپ چطور است؟

امنیت مهم‌ترین مسئله در سرویس‌هایی است که از اطلاعات بانکی ما استفاده می‌کنند. اما اسنپ و آپ کاربران را مطمئن کرده‎‌اند که امنیت اطلاعات آن‌ها در این سرویس تامین خواهد شد. درواقع اطلاعات محرمانه‌ی کاربران، از جمله جزئیات حساب بانکی، در هیچ مرحله‌ای ذخیره نمی‌شود و کلیه‌ی تراکنش‌ها در بستر سپرده‌ی بانکی کاربران انجام می‌شود.

اخبار مرتبط:

منبع خبر: اسنپ


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر