اجرای اپ‌های اندروید روی PC با آپدیت اپ Your Phone

Untitled-1.jpg

مایکروسافت اجرای برنامه‌های موبایل شخصی کاربران را روی سیستم‌عامل ویندوز 10 امکان پذیر کرده است. این قابلیت به برنامه Your Phone اضافه شده است که مایکروسافت در دسترس تسترهای ویندوز 10 قرار داده است.

با کمک این برنامه شما می‌توانید برنامه‌هایی که روی موبایل اندرویدی خود اجرا می‌کنید بر روی اپ Your Phone نیز اجرا کنید. در تصویر زیر هم مشاهده خواهید کرد که با اجرا برنامه‌ها در پنجره دیگری اجرا خواهند شد.

اگر این قابلیت را دریافت کنید می‌توانید بر روی ویندوز خود برنامه‌های اندرویدی را اجرا کنید و می‌توانید بین اندروید و ویندوز با فشردن کلید alt+tab سوییچ کنید. حتی شما می‌توانید برنامه‌های اندرویدی خود را در منو تسک بار ویندوز 10 پین کنید.

همان‌طور که اشاره شد کاربران می‌توانند با اجرای اپ Your Phone به تمامی برنامه‌های اندرویدی دسترسی داشته باشند و با پین کردن برنامه‌های اندرویدی و اجرا آن نوید این داده خواهد شد که سیستم‌عامل اندروید و ویندوز بسیار به یکدیگر نزدیک شده‌اند.

Microsoft-Windows-10-1200x608.jpg
-

یکی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این به‌روزرسانی امکان اجرای چندین برنامه اندرویدی به صورت همزمان است، در روز گذشته شرکت مایکروسافت در مراسم آنپکد سامسونگ در رونمایی از گلکسی نوت 20 از این قابلیت پرده برداشت، البته باید بگوییم که خریداران این پرچمدار برای این قابلیت حداقل باید تا اواخر سال میلادی صبر کنند. مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده که قرار است همکاری خود را با سامسونگ ادامه و این قابلیت را به تمامی موبایل‌های این شرکت بیاورد.

مایکروسافت اعلام کرده که اپ Your Phone نمی‌تواند تمامی برنامه‌های اندرویدی را بی‌نقص اجرا کند. چراکه برخی از برنامه‌ها امکان انتقال تصاویر از گوشی به مانیتور نمی‌دهند و کاربر با صفحه تاریکی روبه‌رو می‌شود و برخی از برنامه‌ها نیز هیچ واکنشی نسبت به موس و کیبورد ندارند که این دلایل یاد شده مایکروسافت است.

اگر شما نیز دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید باید یکی از موبایل‌های شرکت سامسونگ را داشته باشید. مایکروسافت لیست تمام گوشی‌های سازگار را در این لیست منتشر کرده که فعلاً تمام آنها سامسونگ هستند. علاوه بر این باید عضو برنامه اینسایدر ویندوز باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thenextweb

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر