اوج کیفیت و تکنولوژی؛هواوی اولین تلویزیون OLED خود را رونمایی کرد

huawei-vision-x65-5.jpg

سال گذشته بود که، هواوی اولین تلویزیون هوشمند خود به نام هواوی ویژن معرفی کرد، که با سیستم عامل خود توسعه یافته هواوی یعنی سیستم‌عامل Harmony رونمایی شد.

دیروز این شرکت غول فناوری چینی درتاریخ 8 آوریل 2020 ، از نسخه جدید تلویزیون هوآوی ویژن X65 با پیشرفت‌های بزرگی که به چشم می‌آید رونمایی کرد. هواوی ویژن X65 از نمایشگر 4K OLED سفارشی شده با سایز تصویر 65 اینچ که با لبه‌های بسیار نازک در کناره‌ها اوج ظرافت و خلاقیت را به نمایش گذاشته است. صفحه نمایش HDR اوج روشنایی در یک قاب با 1000nit ، طیف گسترده‌ی رنگ به ما نشان می‌دهد.

این نمایشگر زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه‌ای داراست که همراه با نرخ تجدید رنگ صفحه 120هرتزی سرعت تغییر رنگ تصویر را بالا می‌برد. همچنین این بزرگترین نمایشگر جهان است که گواهینامه TUV Rheinland آلمان را توانسته است بدست بیاورد. به لطف دریافت این تاییدیه می‌توان گفت تلویزیون OLED هواوی دوست چشمان کاربران خواهد بود!

ویژگی متفاوت تلویزیون ویژن ایکس ۶۵ هواوی در مقایسه با بسیاری از تلویزیون‌های اولد بازار، مجهز شدن به یک دوربین است. این دوربین شبیه به یک وب کم عمل کرده و حین اتصال به اینترنت یا برقراری مکالمه‌های ویدیویی کاربرد دارد. به منظور اطمینان کاربران از حفظ حریم خصوصی، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی یاد شده به صورت پاپ آپی از لبه بالایی بیرون آمده و حین عدم استفاده، داخل بدنه مخفی می‌ماند.

huawei-vision-x65-2.jpg
-

دوربین تلویزیون Huawei Vision X65 از تراشه HiSilicon Hi3559C دارای موتور پردازش مبتنی بر شبکه عصبی هواوی قدرت گرفته و به همین دلیل قادر به تشخیص حرکات دست و فرمان‌های صوتی کاربر است. به همین دلیل می‌توان بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن موبایل یا کنترلر از راه دور، به وسیله صدور فرمان‌های صوتی یا از طریق یک سری ژست حرکتی دستوراتی را صادر کرد.

huawei-vision-x65-1-1024x484.jpg
-

پردازشگر تصویر تلویزیون تراشه Honghu 898 است. این چیپست از پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و مزیت استفاده از آن در تلویزیون هواوی ویژن ایکس ۶۵ بهینه شدن مخصوص پنل‌های OLED است. گفتنی است Vision X65 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد تا همه نیازهایتان از یک تلویزیون هوشمند تمام عیار را برآورده کند.

برای خرید اولین تلویزیون اولد هواوی باید مبلغ زیادی پرداخت کنید؛ قیمت آن ۳۵۰۰ دلار است!

huawei-vision-x65-3-1024x476.jpg
-

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر