با بروزرسانی جدید اینستاگرام انتخاب کنید چه کسانی ‌می‌توانند به شما پیام بدهند یا شما را دنبال کنند

اینستاگرام اپدیت شد.jpg

اینستاگرام مجددا به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده است که به لطف آن می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی به شما پیام دهند و یا شما را دنبال کنند.

اینستاگرام ویزگی‌های جدیدی را اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد انتخاب کنند چه کسانی ‌می‌توانند به آن‌ها پیام بدهند یا آن‌ها را دنبال کنند.با انتخاب گزینهEveryone، همه کاربران به جز کاربرانی که پیش از این توسط کاربر بلاک شده باشند امکان دنبال کردن را خواهند داشت، یعنی اگر تا به الان بلاک نشده باشید می‌توانید کاربر خاص را مشاهده و با آن ارتباط بر قرار کنید.

این در حالی است که انتخاب گزینه Only People You Follow، امکان دنبال کردن را تنها در اختیار کاربرانی می‌گذارد که صاحب اکانت به آن‌ها اجازه داده تا وی را ببینند و در حال حاضر آن‌ها را فالو ‌کنند. افرادی هم که بلاک نشده‌اند؛ با نمایش پیامی، از این موضوع (انتخاب صاحب اکانت) آگاه می‌شوند. مشابه همین روال برای پیام‌ها نیز صادق است.

ضمنا از امروز هنگام ثبت‌نام در اینستاگرام وارد کردن تاریخ تولد اجباری می‌شود.

یکی دیگر از تغییرات اینستاگرام که در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد هنگام ثبت نام کاربران جدید از آن‌ها تاریخ تولدشان سوال خواهد شد.در حقیقت این اقدام برای افرادی که کمتر از ۱۳ سال دارند ایجاد شده‌است تا در این شبکه‌ی اجتماعی کمتر در معرض محتوای نامناسب قرار بگیرند و حریم امنیتی بیشتری داشته‌باشند.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر