بهترین‌های گوگل پلی استور در سال 2019 معرفی شدند

بهترین برنامه‌های گوگل پلی استور در سال 2019.jpg

گوگل امسال هم به رسم هر سال، بهترین برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها کتاب‌های صوتی و... گوگل پلی استور در سال 2019 را معرفی کرد.

با نزدیک شدن به پایان سال 2019، طبق روال سال‌های گذشته که گوگل پلی استور برترین‌ها را معرفی می‌کرد، امروز نیز گوگل پلی بهترین‌های سال 2019 را منتشر کرد که نگاهی به برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و‌ کتاب‌ها یا کتابهای صوتی می‌اندازد.

برترین‌های 2019 برنامه‌ها و بازی‌هایی هستند که ما را به دنیاهای دیگر انتقال می‌دهد، کتاب‌ها، فیلم‌ها و تلویزیون‌هایی که به علم ما اضافه کرده و ما را در دنیای علم درجه بخشیده است.

رأی گیری از طریق کاربران در 11 نوامبر در چهار دسته مختلف، افتتاح شد و نظرسنجی‌ها 25 نوامبر بسته شد. نتایجی که در ایالات متحده آمریکا به دست آمده به شرح زیر است:

  • برنامه به انتخاب کاربران: ویرایشگر ویدیو - جلوه های ویدیویی Glitch
  • بازی به انتخاب کاربران: Call of Duty: Mobile
  • فیلم به انتخاب کاربران: Avengers Marvel Studios 'Endgame
  • کتاب به انتخاب کاربران: داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی

Google همچنین بهترین برنامه را Ablo انتخاب کرده است چون خدماتی را در خود دارد که به شما امکان می دهد دوستان جدیدی در سراسر جهان پیدا کنید. همچنین مجموعه‌ای کامل برای کارهای ضروری روزمره در خود جای داده است،بودند برنامه‌هایی برای رشد شخصی وسرگرمی که بهترین باشند اما این برنامه در صدر قرار گرفت.

گوگل در این باره می‌گوید:

امسال ، یک برنامه واقعاً از بقیه متمایز بود، این با نبوغ و زیبایی آن ما را شگفت زده و خوشحال کرد. این برنامه بسیار زیبا به‌دست خلاقان لهستانی ساخته و طراحی شده است و بهترین برنامه نام گزاری شده برای سال 2019 است.

در همین حال، بهترین بازی نیز Call of Duty Mobile است. این بازی هیجان‌انگیز، در محیطی زیبا، طراحی شده است که با گرافیک بالا جز بهترین بازی‌های سال 2019 قرار گرفت.

به گفته گوگل بهترین بازی سال 2019 باید سرگرم کننده باشد و در عین حال جذابیت خود را نیز داشته باشد و به راحتی در اختیار خیلی از گیمرها قرار بگیرد تا بتواند برای گیم پلی قانع کننده باشد امتیازاتی که می‌تواند به این بازی کمک کند گذشتن از مرزهای آنچه که از تلفن‌همراه خود انتظار داریم است. انفجارهای بزرگ، ضرب و شتم‌های زیاد آن که بدون هیچ پرش و نویزی باعث شده تا این بازی در رده اول قرار بگیرد.

منبع خبر: 9to5google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر