بیش از 10 میلیون پلیر برای بازی Forza Horizon 5 در اولین هفته انتشار

Untitled-1.jpg

براساس آخرین گزارش کمپانی مایکروسافت، بازی Forza Horizon 5 بیش از 10 میلیون پلیر در سراسر جهان دارد که این رقم برای بازی‌هایی که قبلا منتشر شده توسط Xbox، بی سابقه بوده است.

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های اختصاصی Xbox، سری بازی ریسینگ و جهان‌ باز Forza Horizon ساخته شرکت انگلیسی Playground Games است. اکنون بیش از یک هفته از انتشار آخرین نسخه این بازی موفق و پرطرفدار، یعنی Forza Horizon 5 می‌گذرد که در این مدت با استقبال زیادی از طرف گیمرها مواجه شد.

شرکت مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازی در اولین هفته انتشار، بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان، مجذوب خود کرده؛ این رقم توانست رکورد بیشترین تعداد بازیکن در هفته اول انتشار، بین تمام بازی های Xbox و همچنین سرویس Game Pass را از آن خود کند. این بازی حتی قبل از انتشار نسخه رسمی که در تاریخ 18 آبان بود، به لطف دسترسی زودرس بیش از یک میلیون پلیر در دنیا داشت.

Untitled-2.jpg
-

این بازی در پلتفرم استیم توانسته با عملکرد نسبتا عالی خود، کمتر از پنجاه هزار پلیر آنلاین برای خود دست و پا کند و در جایگاه بیستم بازی‌هایی که بیشترین پلیر آنلاین را دارند، قرار بگیرد.

این بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد و شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی جذاب را خریداری و تجربه بکنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: vg247

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر