بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کناره‌گیری کرد

Untitled-1.jpg

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت از هیئت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد. با فیسیت همراه باشید، تا این اتفاق را بررسی کنیم.

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت، از سمت خود به عنوان عضو هیئت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند وقت بیشتری را در بنیادهای خیریه و فعالیت‌های بشردوستانه صرف کند. باید گفت در چند سال اخیر بیل‌گیتس در امور خیریه در صف اول قرار داشته و در بسیاری از فعالیت‌های بشر دوستانه که در سراسر دنیا اتفاق افتاده سهیم بوده، این هم بهتر است بدانیم که بیل‌گیتس پنج‌ سال پیش پیشبینی می‌کرد جنگ‌های موشکی تمام شده و باید به سراغ جنگ با ویروس‌ها برویم، حرفی که امروز به واقعیت تبدیل شده و تقریبا تمام دنیا در یک اپیدمی وحشتناک قرار گرفته است.

به هر حال بیل از کار خود کناره گیری کرده اما همچنان به عنوان مشاور فنی ساتیا نادلا، مدیر عامل فعلی مایکروسافت با این شرکت همکاری خواهد داشت. ساتیا نادلا در این باره گفت:

این افتخار و امتیاز فوق العاده‌ای بود که در طول سال‌ها کار در کنار بیل نصیب من شده بود. بیل ما را مشتاق به حل جدی‌ترین چالش‌های جامعه‌ی کنونی می‌کرد. شرکت مایکروسافت و همچنین جهان با وجود او جای بهتری خواهد بود.

-

مدیرعامل فعلی نادلا در بیانیه‌ای هم اعلام کرد:

هیئت مدیره مایکروسافت از رهبری و راهبردهای بیل کماکان بهره‌مند خواهد شد. از دوستی با بیل بسیار خرسندم. مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با او برای تحقق اهدافمان هستیم.

-

پیش‌بینی شما از این اتفاق چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.



ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر